ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ویژگی «دنبال کردن» گفتگو های توییتر در مرحله‌ی ارزیابی است

توییتر در حال بررسی اضافه کردن دکمه‌ای جدید به شبکه‌ی اجتماعی خود است که با فشردن آن می‌توان بدون لایک کردن یا درج نظر، گفتگو‌ها را دنبال کرد و از آن‌ها با خبر شد. یکی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

توییتر در حال بررسی اضافه کردن دکمه‌ای جدید به شبکه‌ی اجتماعی خود است که با فشردن آن می‌توان بدون لایک کردن یا درج نظر، گفتگو‌ها را دنبال کرد و از آن‌ها با خبر شد. یکی از کاربران توییتر که از مهندسین نرم افزار معروف به شمار می‌رود یعنی «جین مانچون وونگ» (که در زمینه‌ی یافتن ویژگی‌های جدید در اپلیکیشن‌ها معروف است) به این موضوع پی برده است.

این کاربر پس از یافتن کد‌های مربوط به ویژگی یاد شده آن را با کاربران در میان گذاشت که حساب کاربری رسمی توییتر اعلام کرد که قطعه کد‌های پیدا شده توسط او مربوط به ارزیابی ویژگی جدید در این شبکه‌ی اجتماعی است.

توییتر

این ویژگی باعث می‌شود تا یک دکمه‌ی جدید به گوشه‌ی Thread‌ها یا گفتگوها در توییتر اضافه شود. با کلیک کردن روی آن از اضافه شدن هر توییت جدید به گفتگوی یاد شده با خبر خواهید شد. با اضافه شدن این قابلیت می‌توانید بدون آنکه کسی متوجه شود برخی از گفتگوها را دنبال کنید چرا که دیگر نیازی نیست توییت را لایک کرده و یا زیر آن نظر خود را ثبت کنید.

پیش از این توییتر با عرضه‌ی نسخه‌ی بتای پلتفرم خود تحت عنوان Twttr این امکان را به کاربرانش می‌داد که از ویژگی‌های جدید توییتر زودتر از دیگران با خبر شوند و یکی دیگر از ویژگی‌های اضافه شده امکان پنهان کردن پاسخ‌ به برخی توییت های کاربران به ارمغان می‌آورد (موضوعی که باز هم توسط وونگ کشف شده بود).

به طور کلی به نظر می‌رسد که توییتر قصد دارد تغییرات زیادی را در پلتفرم خود ایجاد کند. از طرفی اخیرا یکی از مدیران ارشد این شبکه‌ی اجتماعی یعنی «سارا هایدر» اعلام کرده بود که توییتر قصد دارد تغییرات عمده‌ای را در توییتر ایجاد کند که بیشتر تمرکز آن در بخش گفتگو‌هاست؛ البته این تغییرات به تدریج در توییتر ایجاد خواهند شد تا کاربران با حجم زیادی از تغییرات رو به رو نشوند. به همین دلیل به نظر می‌رسد پیش بینی اعمال تغییرات بیشتر در این شبکه‌ی اجتماعی کار دشواری نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی