ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

bugatti-considering-electrified-car-1 (7)
خودرو

مدلی ارزان تر از شیرون برای میلیاردرهای جوان؛ آیا بوگاتی برقی در راه است؟

به گفته مدیرعامل بوگاتی یعنی آقای استفان وینکلمن، این برند معروف عرضه یک مدل ثانویه را بررسی می کند. این مدل در رده ای پایین تر از شیرون قرار گرفته و در صورت عرضه ارزان ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

به گفته مدیرعامل بوگاتی یعنی آقای استفان وینکلمن، این برند معروف عرضه یک مدل ثانویه را بررسی می کند. این مدل در رده ای پایین تر از شیرون قرار گرفته و در صورت عرضه ارزان تر از آن خواهد بود؛ همچنین حداقل بخشی از پیشرانه الکتریکی شده و تعادل بیشتری بین عملکرد و راحتی خودرو ایجاد خواهد شد.

به عبارت بهتر مدل ثانویه بوگاتی با استفاده روزمره سازگاری بیشتری خواهد داشت. اگر چه این ایده در ابتدا جالب به نظر می رسد، اما تصور یک بوگاتی ارزان تر کمی دشوار است؛ زیرا از صحبت های آقای وینکلمن اینگونه برداشت می شود که چنین مدلی حداقل چند صد هزار دلار قیمت داشته و در عین حال مقدار زیادی از قدرت خود را از دست خواهد داد.

bugatti-considering-electrified-car-1 (4)

آقای وینکلمن در این باره گفته:

آن چیزی که باعث تفاوت قیمت خودروها می شود، برند است. فکر می کنم این مساله خوشبختانه برای ما ثابت باقی خواهد ماند. من در این باره متقاعد شده ام.

مدیرعامل بوگاتی از پرداختن به جزئیات بیشتر در مصاحبه خود با Autonews خودداری کرده و به این جمله بسنده نموده است:

اجازه دهید ببینیم چکار می توانیم بکنیم، امیدوارم بهترین نتیجه رقم بخورد.

مسلما برای رشد برند بوگاتی فضای زیادی وجود دارد، به ویژه اینکه تعداد میلیاردرهای جهان در نقاط مختلف رو به افزایش است. برای مثال پیش بینی می شود تا سال 2023، تعداد میلیاردرهای کره خاکی به 2,696 نفر برسد که از بین آنها 1,003 نفر ساکن قاره آسیا خواهند بود.

bugatti-considering-electrified-car-1 (1)

استفان وینکلمن: پیشرانه الکتریکی کاملا محتمل است، زیرا به نهایت سرعت 250 مایل در ساعت نیاز نداریم.

بد نیست بدانید چنانچه این پیش بینی ها درست باشند، تعداد میلیاردرهای آسیا در مقایسه با سال 2018 برابر با 27 درصد رشد خواهد کرد. روند افزایش ثروتمندان به حدی است که از سال 2009 به این طرف میزان فروش خودروهایی که بیش از 180 هزار دلار قیمت دارند، چهار برابر شده است.

برخی کارشناسان معتقدند استفاده از پیشرانه تمام الکتریکی در خودرویی مثل شیرون که حدود دو تن وزن دارد، کارساز نیست. به همین جهت مدل جدید بوگاتی باید کاملا از نو طراحی شود.

bugatti-considering-electrified-car-1 (5)

به منظور تولید مدل جدید، آقای وینکلمن ابتدا باید رضایت هیئت مدیره فولکس واگن را جلب کند. از آنجایی که بنتلی و لامبورگینی برای تولید یک مدل شاسی بلند سال ها مشغول رایزنی با کمپانی مادر خود بودند، احتمالا بوگاتی نیز باید مدتی را برای سبز شدن چراغ منتظر بماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی