شماری از مشاغل پردرآمد کانادا در سال ۲۰۱۹

پرستاری، مهندسی و امور خدماتی، در فهرست پردرآمدها

شماری از مشاغل پردرآمد کانادا در سال ۲۰۱۹

کانادا حدود ۲ دهه است که یکی از مقصدهای جذاب مهاجرتی برای علاقمندان تحصیل و اشتغال و زندگی در آمریکای شمالی شده و افرادی که از تجربه و سرمایه و تخصص لازم برخوردار باشند، معمولا استان‌های کانادا، انتخاب هوشمندانه ای برای آنان خواهد بود. برنامه SKILLED WORKERS و هم چنین SELF-EMPLOYED (خود اشتغالی)، برنامه محبوب  مهاجرتی این کشور است. داشتن آیلتس، یکی از الزمات است. برای آشنایی با برنامه های مهاجرتی  کانادا در سال ۱۳۹۸ به این لینک بروید.

مهم ترین مشاغل کانادا در سال ۲۰۱۹، تنها رشته های مهندسی و پزشکی نیست. رتبه بندی که در اینجا ذکر می شود، به طور قطع ارائه دهنده ی بهترین مشاغل این کشور در سال ۲۰۱۹ نیست. اما با استفاده از فرمول خاص خود و همچنین داده های موجود در Statistics Canada و Employment & Social Development Canada، رتبه های شغلی را با توجه به بالاترین میزان حقوق، بیشترین پیشرفت شغلی و بهترین دوره استخدام ارائه شده است. با این حال هیچ رتبه بندی نمیتواند تعیین کننده بهترین شغل برای شما باشد. ما نمی توانیم بگوییم که شما تا چه حد رضایت شغلی خواهید داشت و نمی توانیم بگوییم که چقدر زمان و یا هزینه لازم است تا شما برای شغل مورد نظرتان آماده شوید.

کانادا
سایت رسمی مهاجرت کانادا، تنها منبع شما برای آشنایی با شرایط ومدارک انواع ویزاهای کانادا در سال ۱۳۹۸ است

اما با این حال با توجه به این رتبه بندی شما می توانید اطلاعات کلی پیرامون فرصت های فعلی شغلی بازاردر کانادا به دست آورید. زمینه های شغلی که نیاز به نیروی تازه دارند و احتمالا دستمزد بالایی را به شما پرداخت خواهند کرد از این قبیل میباشند:

 مدیریت صنایع همگانی

این مدیران در ارتباط با حفظ و نگهداری صنایعی مانند آب، برق، گاز طبیعی هستند. مدیران صنایع همگانی چه در بخش عمومی یا بخش خصوصی، مسئولیت امکانات، گیاهان و سیستم های توزیع برق، گازو آب را بر عهده دارند.

  • میانگین درآمد سالانه: ۱۱۲,۳۲۰دلار
  • رشد درآمد از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۶: +۲۰%
  • تعداد کل شاغلین در کانادا: ۷,۱۰۰
  • تغییر در تعداد شاغلین از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ +۶%

 سرپرست لوله کشی

یک سرپرست لوله کشی، سیستم های گرمایی، نفتی و آبی را نه تنها در خانه شما بلکه در ساختمان های صنعتی و تجاری هماهنگ می کند. آنها مواد لازم و فعالیت های کاری برنامه ریزی شده را سفارش می دهند تا اطمینان حاصل کنند همه چیز به خوبی پیش می رود.

  • میانگین درآمد سالانه: ۸۹,۳۹۸دلار
  • رشد درآمد از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۶: +۱۱%
  • تعداد کل شاغلین در کانادا: ۵,۱۰۰
  • تغییر در تعداد شاغلین از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ +۳۹%

مدیر عامل معدن و جنگلداری

کار این مدیران، نظارت بر عملیات در معادن، کارخانه های چوب و شیلات است که بخش عمده ای از منابع طبیعی کانادا را تشکیل می دهند. اغلب اوقات آنها در خارج از منزل هستند، عملیات ها را بازرسی می کنند. اما اغلب، آنها استخدام و آموزش پرسنل، و گزارش پیشرفت کارها به مدیریت ارشد را بر عهده دارند. تمرکز اصلی این مدیران اطمینان حاصل کردن از این است که اطمینان حاصل شود که تیم های آنها کار را به درستی انجام می دهند و به اندازه کافی از تجهیزات برخوردارند.

  • میانگین درآمد سالانه: ۱۰۰,۰۰۶دلار
  • رشد درآمد از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۶: +۱۱%
  • تعداد کل شاغلین در کانادا: ۱۲,۰۰۰
  • تغییر در تعداد شاغلین از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ +۳۹%

 پرستاردیپلمه

مسئولیت های یک پرستار دیپلمه بیشتر از یک پرستار عادی اما کمتر از دکتر است، آنها برای تشخیص و درمان بیماری ها، آموزش پیشرفته و مسئولیت های دیگری را کسب کرده اند و می توانند انواع خاصی از داروها را در صورتی که تحصیلات خود را ادامه داده اند، تجویز کنند.

  • میانگین درآمد سالانه: ۸۴,۵۱۰دلار
  • رشد درآمد از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۶: +۱۹%
  • تعداد کل شاغلین در کانادا: ۵,۵۰۰
  • تغییر در تعداد شاغلین از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ +۰%

مدیر اداره امور دولتی

مدیران اداره امور دولتی بر طیف وسیعی از خدمات دولت نظارت می کنند تا اطمینان حاصل کنند که سیاست ها و برنامه های آنها به درستی اجرا می شود و این به معنای سرپرستی بر توسعه برنامه های ذکر شده، نظارت و برنامه ریزی بودجه و استخدام و آموزش کارکنان می باشد.

  • میانگین درآمد سالانه: ۱۰۶,۶۶۲دلار
  • رشد درآمد از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۶: +۱۷%
  • تعداد کل شاغلین در کانادا: ۲۱,۳۰۰
  • تغییر در تعداد شاغلین از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ +۳۹%
ملیسا برانت و همسرش در سال ۲۰۰۹ برای گردش به پارک ملی بانف کانادا رفته و درست لحظه ای که می خواهند خاطره حضور خود در آنجا را ثبت کنند، با حضور یک سنجاب دوست داشتنی در کادر متعجب می شوند. صنعت گردشگری کانادا را جدی بگیرید
تورنتو، کانادا، پاتوق لاکچری گردهای ایرانی در کانادا، ظرفیت های شغلی و تحقیقاتی متعددی به خصوص برای علاقمندان به کسب و کارهای دانش بنیان دارد
تحصیل در دانشگاه های کانادا، آسان ترین راه دریافت ویزای بلند مدت این کشور به منظور اشتغال و زندگی پس از فراغت از تحصیل است

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • ali zia اسفند ۲۶, ۱۳۹۷

    سلام
    یک سوال دارم نمیدونم جواب میدین یا نه
    فوق لیسانس مهندسی عرمان ساخت و ساز از دانشگاه ازاد دارم. دو سال پیش پذیرش یه دانشگاه معمولی تو فنلاندو گرفم. تو چندتا سایت گشتم خیلیا میگفتن این دانشگاه از همه نظر بدرین دانشگاه فنلانده وارزش نداره. درواقع از بین چندتا دانشگاه تو فنلاند تنها دانشگاهی بود بهم پذیرش دادن و بعدش منصرف شدم. از اون موقع به صور پاره وقت بعضی جاها کار کردم و یک سالیه به فکر رفتن به کانادام. پول و پله برا راه انداختن بیزینس و قاچاقی رفتن ندارم. به فکر پذیرش تحصیلی ام
    به نظر شما به منی که دو سال پیش تنها بدترین دانشگاه فنلاند بهم پذیرش داده شانس گرفتن پذیرش از یه دانشگاه معمولی تو کانادا برا من چقدره؟ اصلا دنبال دانشگاه های تاپ کانادا نیستم چون میدونم نمیشه. دنبال یه دانشگاه خیلی معمولی و یا بی کیفیت ترین دانشگاه کانادام تا یه ویزا بگیرم و اونجا برسم. بعد ایا میشه با ویزای تحصیلی کار کرد؟ اگه بله چند ساعت؟

    • علی زمانی اسفند ۲۶, ۱۳۹۷

      اگر آیلتس۶.۵ دارید، برای تحصیل مجانی در نروژ اقدام کنید مقطع ارشد. کانادا، دانشگاه بی کیفیت نداره. به جای این که دنبال روش های عجیب و غریب و LOW LEVEL برای در رفتن ازایران باشید، آیلتس بگیرید، کار یاد بگیرید، مدارک صلاحیت حرفه ای که مهندسان عمران دنبالش هستند مثل PMP از موسسه PMI را دریافت کنید. سی وی را قوی کنکید و برای مهاجرت یا تحصیل ارشد یا دکتری به صورت سرافرازانه در دانشگاه خوب، اقدام کنید و از عمر، مفید استفاده کنید.
      سوالات خود درباره مهاجرت را از سایت مهاجرت کانادا سوال کنید. با ویزای تحصیلی، اجازه ۲۰ ساعت کار در هفته است

  • pouya اسفند ۲۸, ۱۳۹۷

    کلا تو بیرون ایران پول پرداخت میشه ولی تو ایران کار کردن ارزش نداره مثلا دکتربساز بفروش دلال کالا دلار و دلالی هر چیزی پول ساز به جز کار کردن مفید

    ایران به درد ادم کاری نمیخوره