ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشوی گوگل
تکنولوژی

پتنت جدید از تولید گوشی تاشوی گوگل خبر می‌دهد

ماه گذشته از گوشی تاشو سامسونگ با نام گلکسی فولد رونمایی شد و پس از آن نیز معرفی هواوی میت ایکس و گوشی‌های تاشو شرکت‌هایی نظیر اوپو و TLC، نشان داد که بازار تلفن‌های هوشمند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

ماه گذشته از گوشی تاشو سامسونگ با نام گلکسی فولد رونمایی شد و پس از آن نیز معرفی هواوی میت ایکس و گوشی‌های تاشو شرکت‌هایی نظیر اوپو و TLC، نشان داد که بازار تلفن‌های هوشمند قرار است با پدیده‌ای به نام گوشی تاشو، دگرگون شود. پس از آن شایعات زیادی درباره تلاش اپل و گوگل برای دنبال کردن این ترند منتشر شد. حال پتنت جدید ساکنین مانتین ویو نشان می‌دهد که گوشی تاشوی گوگل نیز در دست توسعه قرار دارد.

گوشی تاشوی گوگل

این پتنت که توسط وب سایت Patently Mobile منتشر شده نمی تواند آنچنان منبع موثقی برای تولید قطعی گوشی تاشوی گوگل باشد اما به نظر می رسد ساکنین مانیتین ویو، ایده‌هایی برای توسعه و تولید تلفن های هوشمند این چنینی در سر می‌پرورانند.

این پتنت که دی ماه ثبت شده، یک دیوایس بهره‌مند از نمایشگر تاشو را به تصویر می‌کشد که ترکیبی این چنینی دارد:

گوشی تاشوی گوگل

یک بدنه‌ی پشتی نسبتاً سخت و محکم، یک لایه شفاف به عنوان صفحه جلویی و یک صفحه نمایش اولد که میان این دو لایه قرار گرفته است.

تصاویر و طرح‌های زیادی در این پتنت به نمایش گوشی تاشوی گوگل اختصاص دارد و نشان می‌دهد که این گجت همانند یک کتاب یا کیف پول تا خواهد شد. رسانه‌ها به چنین گوشی هایی، لقب کشویی یا صدفی داده‌اند و در حال تا شده، صفحه نمایش انعطاف پذیر آن داخل گوشی قرار خواهد گرفت. این طرح، در واقع انتخاب بسیاری از شرکت‌ها نظیر سامسونگ، TLC و موتورولا بوده است.

گوشی تاشوی گوگل

البته طرح دیگری هم در این پتنت وجود دارد که نوع دیگری از لولا‌ها را به تصویر می‌کشد و بر اساس آن، دیوایس به شکل حرف انگلیسی Z تا می‌شود. در واقع اگر گوشی تاشوی گوگل بر اساس این طرح ساخته شود، طراحان مانتین ویو مجبور خواهند بود سه صفحه نمایش کوچک را به هم اتصال دهند تا در کنار هم نقش نمایشگر بزرگ را ایفا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی