ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید اینترنتی آجیل
تکنولوژی

فعالیت کسب‌وکاری سنتی در فضایی مدرن؛ نگاهی به تجربه یک فروشگاه اینترنتی آجیل

خرید آجیل عید در روزهای پایانی هر سال دغدغه مردم بوده و این روزها جدا از شلوغی وقت و نداشتن زمان، مشکل گرانی آجیل هم گریبانگیر مردم شده است. خرید آجیل و خشکبار به صورت ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

خرید آجیل عید در روزهای پایانی هر سال دغدغه مردم بوده و این روزها جدا از شلوغی وقت و نداشتن زمان، مشکل گرانی آجیل هم گریبانگیر مردم شده است. خرید آجیل و خشکبار به صورت بی‌واسطه و از افرادی که سالیان سال در این زمینه کار کرده‌اند، می‌تواند هر کسی را تا حد زیادی بابت قیمت خوب و کیفیت مناسب، راضی کند. مجموعه برادران حسینی در کنار فعالیت خود در فضای سنتی، مدتی است که وارد فضای آنلاین شده و با ساخت فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار و ایجاد صفحات مجازی در شبکه‌های اجتماعی و همچنین یک اپلیکیشن‌های موبایلی (هم نسخه اندروید و هم iOS) ، پی‌ریزی محکمی از ورود خود به فضای آنلاین را انجام داده است.

مجموعه برادران حسینی از سال ۱۳۴۲ آغاز به کار کرده و بیش از ۵۰ سال است که سابقه فروش آجیل و خشکبار در بخش سنتی را دارد، تقریبا تمامی اهالی شهر مشهد آن را می‌شناسند. این فروشگاه در راستای گسترش حیطه فروش خود وارد فضای آنلاین شده و این ورود را با رعایت نکات و اصول دیجیتال مارکتینگ انجام داده است.

فروشگاه اینترنتی آجیل خشکبار برادران حسینی بیش از ۴۰۰ کالا وجود دارد: محصولاتی شامل انواع آجیل، خشکبار، زعفران، تنقلات و محصولاتی چون عسل و چای و...را به صورت اینترنتی عرضه می‌کند و آنها را به سراسر ایران می‌فرستد.

خرید اینترنتی آجیل
تمامی عکس‌های محصولات عرضه شده در سایت متعلق به خود مجموعه بوده و واقعی است.

شهروندان ساکن مشهد می‌توانند بسته‌های خود را زودتر از سایر شهرها دریافت کنند (با پیک موتوری) و همچنین هزینه سفارشات خود را به صورت پرداخت در محل نیز تسویه کنند. پایتخت نشینان نیز تا دو روز کاری محصولات خود را از طریق پست دریافت کرده و سایر شهرستان‌ها نیز بازه زمانی ارسال ۲ تا ۵ روز را برای دریافت کالایشان دارند؛ به گفته حسین حسینی، یکی از مدیران این مجموعه ارسال تمامی خریدها به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

مدیران این مجموعه می‌گویند که برای مناسبت های خاص مثل یلدا و نوروز، تمامی سفارشات رایگان ارسال خواهد شد و این رایگان بودن دلیل بر این نیست که تاخیری در ارسال سفارشات رخ دهد. مجموعه برادران حسینی تیمی دویست نفره هستند که به آرامی وارد فضای مارکتینگ آنلاین شده‌اند و زیرساخت‌های لازم را برای ورود به این کار را مهیا کرده‌اند تا اکنون بتوانند به شکلی جدی وارد این رقابت شوند.

خرید اینترنتی آجیل

فروشگاه برادران حسینی جدا از فروش مستقیم به افراد، سرویس‌های B2B را نیز ارائه می‌کند و بسته‌ها و پکیج‌های مختلفی را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها در نظر دارد که نرخ و حجم آن بسته به نیاز مخاطب متغیر است. مشتریان زیادی از جمله سازمان استانداری تهران، بعضی از بانک‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه ارتش و بسیاری از شرکت‌های خصوصی مشتری این سایت هستند.

خرید اینترنتی آجیل
بلاگ فروشگاه اینترنتی آجیل برادران حسینی اطلاعات جالبی را در زمینه آجیل و تنقلات در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد.

بسته بندی محصولات فروشگاه برادران حسینی استانداردهای لازم را رعایت کرده و سعی می‌شود بسته‌ها طوری به پست تحویل داده شوند که هیچ آسیبی به آنها وارد نشود. پاکت‌های بسته‌بندی ایمن و محکم بوده و تمامی کالا در پاکت‌های مخصوص گذاشته می‌شود؛ در حقیقت می‌توان مطمئن بود که هیچ نوع آلودگی وارد این بسته بندی‌ها نمی‌شود.

صفحه اینستاگرام فروشگاه برادران حسینی نیز مخاطبین گسترده‌ای را به خود اختصاص داده و پشتیبانی دقیق و سریع در این صفحه به علاوه دیزاین پست‌های منتشر شده به شکل یکسان و جذاب باعث شده که این صفحه بیشتر از آنکه یک فروشگاه اینترنتی آجیل باشد، شبیه به صفحه یک دوست متخصص در زمینه امور آجیل و البته وقت شناس باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rezaei64
    rezaei64 | ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

    نخرید لطفا...

  • herogame
    herogame | ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

    یه پیاله پسته شده 74 تومن! ?

مطالب پیشنهادی