ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مسابقات جام قهرمانی زولا برگزار شد؛ ایران آماده اعزام به ترکیه

مسابقات قهرمانی ایران بازی ویدویی زولا از روز یکشنبه، 25 اسفند در گیم‌نت تک‌کاف مهرشهر با حضور 6 تیم آغاز شد. پس از حذف دو تیم در روز اول، مسابقات نیمه‌نهایی و فینال روز گذشته ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

مسابقات قهرمانی ایران بازی ویدویی زولا از روز یکشنبه، 25 اسفند در گیم‌نت تک‌کاف مهرشهر با حضور 6 تیم آغاز شد. پس از حذف دو تیم در روز اول، مسابقات نیمه‌نهایی و فینال روز گذشته ادامه یافت و این تیم اکسین گیم بود که بار دیگر با شکست دادن حریف قدرتمندش یعنی بروتال ایمپکت (Brutal Impact) توانست جواز شرکت در مسابقات قهرمانی ترکیه را کسب کند.

تیم دیجیاتو نیز گزارشی کامل و اختصاصی از برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی و فینال تهیه کرده است. در جریان این گزارش تصویری شهاب نوری نژاد، مسئول برگزاری مسابقات، از شرایط و جوایز مسابقات برایمان گفت و در ادامه با تیم‌های حاضر در رقابت مصاحبه‌های کوتاهی کردیم. گزارش ویدیویی کامل از مسابقات قهرمانی زولا و حواشی برگزاری آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

در مسابقات نیمه‌نهایی دو تیم اکسین گیم و ایمورتال واریرز (Immortal Warriors) و از طرف دیگر دو تیم اکسین گیم پلاس و بروتال ایمپکت به مصاف یکدیگر رفتند. در ادامه این مسابقات دو تیم بروتال ایمپکت و اکسین گیم با شکست دادن حریفانشان به فینال راه پیدا کرده و دو تیم بازنده نیز برای کسب جایگاه سوم با یکدیگر مبارزه کردند.

این اولین یا حتی دومین باری نبود که دو تیم بروتال ایمپکت و اکسین گیم در مسابقه نهایی و فینال رو به رو یکدیگر قرار می‌گرفتند. اما بر خلاف دوره سوم مسابقات زولا که شهریور ماه برگزار و بروتال ایمپکت قهرمان شد؛ این بار اکسین گیم توانست نتیجه دوره‌های اول و دوم را تکرار کرده و به عنوان برترین تیم زولا در ایران انتخاب شود. تیم اکسین‌ گیم علاوه بر کسب جایزه 10 میلیون تومانی، قرار است برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در استانبول ترکیه اعزام شود.

از شگفتی‌ها و همچنین حواشی برگزاری جام قهرمانی زولا ایران می‌توان به میانگین سنی پایین و اولین حضور تیم ایمورتال واریرز و همچنین قطع شدن اینترنت در بحبوحه برگزاری مسابقات اشاره کرد. نظر شما در مورد بازی زولا و عملکرد تیم ایران چیست؟ دیدگاه‌های خودتان را حتما با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Payam Alin
    Payam Alin | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

    میگم دوستان من ک بلد نیستم شما شاید برنامه نویس باشید ی برنامه درست کنید با استفاده از حسگر اثر انگشت پشت گوشی بتوانیم شلیک کنیم تو باز ها

    • amir big
      amir big | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

      همه گوشیا که حسگر اثر انگشتشون پشت نیست

      • Payam Alin
        Payam Alin | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

        مال من ک هست?

  • sajjad momeni
    sajjad momeni | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

    اون قسمت که هدف اصلیشونو میگن سانسور شده که حتما پولش بوده :)
    واقعا متاسفم واسه دیجیاتو که حاضر شده ریپورتاژ آگهی از زیر این پست برداره و مطلب رو هم سانسور کنه

مطالب پیشنهادی