ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میان رده ۱۰۵ دلاری ردمی 7 با اسنپدراگون ۶۳۲ معرفی شد

امروز از رد می 7 به طور رسمی رونمایی شد و کاربران با خوش قیمت‌ترین تلفن هوشمند این زیر برند تازه جدا شده از شیائومی آشنا شدند. این موبایل همان روند ردمی نوت 7 و ردمی نوت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

امروز از رد می 7 به طور رسمی رونمایی شد و کاربران با خوش قیمت‌ترین تلفن هوشمند این زیر برند تازه جدا شده از شیائومی آشنا شدند. این موبایل همان روند ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو را در پیش گرفته و با قیمت ارزان خود، چیپست و باتری بسیار مناسبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ردمی 7

چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

این موبایل از یک پنل نمایشگر ال سی دی ۶.۲۶ اینچی با رزولوشن +HD  استفاده می‌کند که کمی از نمایشگر ۶.۳ اینچی مدل‌های قبلی این زیر برند کوچکتر است.

ردمی 7 از چیپست ۱۴ نانومتری هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۳۲ بهره می برد که با هسته های ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo 250 و گرافیک آدرنو ۵۰۶، وظیفه پردازش امور را بر عهده دارد. این چیپست همچنین از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند که در کنار باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ردمی 7، خیال کاربر را راحت خواهد کرد.

ردمی 7

دوربین دو گانه شیائومی می 6

برای این میان رده یک آرایه دوربینی مشابه پرچمدار شیائومی می 6 در نظر گرفته شده که از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با سایز 1/2.9اینچ و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. یک لنز ۸ مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر این موبایل نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند.

ردمی 7 در سه نسخه‌ی مختلف عرضه می‌شود که برای هر کدام به ترتیب ۲، ۳ و ۴ گیگابایت به همراه ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته شده.

ردمی 7

از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به شارژ سریع ۱۰ واتی، قابلیت‌های متعدد مبتنی بر هوش مصنوعی، پشتیبانی پیش فرض از اندروید پای و رابط کاربری مخصوص MIUI 10 اشاره کرد.

هنوز مشخص نشده ردمی 7 دقیقاً در چه تاریخی عرضه خواهد شد اما کاربران می‌توانند سه مدل مختلف این موبایل را با پرداخت هزینه‌ای معادل ۱۰۵، ۱۲۰ و ۱۵۰ دلار خریداری کنند.

 

تماشا کنید: ویدیوی نگاه نزدیک شیائومی ردمی 7 پیش از معرفی رسمی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • irvani mohsen
    irvani mohsen | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    این باید از ۱۲۰۰ با قیمت دلار وارد بازار بشه ولی متاسفانه مافیای این کار نمیزارن و زیر ۲۵۰۰ کمتر نیست متاسفانه

    • Mamad Shafi
      Mamad Shafi | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

      اونا مال ایفون هست که قیمت گوشی ها میرسه به ایران چند برابر میشه خودم هفته پیش گوشی جدید گرفتم و تمام گوشی ها هم قیمت کردم قیمت ها همون قیمت دلار ها بود الان دلار حدود ۱۳ هزار هست هر گوشی که حساب کردم قیمتش به پول خودمون تقریبا میشود به قیمت خود دلار

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    ایول مشکلمون حل شد از حالا میتونیم یه گوشی خوب و ارزون بگیریم

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    ما باید این گوشی رو بخریم دو و بر دو تومن ..
    در کل مشخصه که ایران در پیشرفت سیاسی اقتصادی هست و تمام دنیا در حال فروپاشیند

مطالب پیشنهادی