ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ZTE اکسون اس
تکنولوژی

پرچمدار ZTE اکسون اس دوربین کشویی خواهد داشت

به تازگی رندر‌هایی از پرچمدار بعدی شرکت ZTE منتشر شده که نشان می دهد این موبایل از یک دوربین کشویی بهره خواهد برد. بدین صورت که کاربر مجبور می‌شود برای عکس برداری با ZTE اکسون ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۲

به تازگی رندر‌هایی از پرچمدار بعدی شرکت ZTE منتشر شده که نشان می دهد این موبایل از یک دوربین کشویی بهره خواهد برد. بدین صورت که کاربر مجبور می‌شود برای عکس برداری با ZTE اکسون اس لبه کناری آن را به بیرون بکشد تا دوربین‌ها را مشاهده کند.

ZTE اکسون اس

این دوربین کشویی بر عکس بسیاری از دوربین های جهنده قبلی، به صورت افقی بیرون می‌آید تا کاربر بتواند بدین شکل از دوربین‌ها استفاده کند. بر اساس رندر‌های منتشر شده توسط وبسایت Notebook Italia، یک آرایه دوربین سه گانه در بدنه‌ی پشتی و پایین این دوربین کشویی قرار می‌گیرد اما در سمت جلو و بالای آن دو لنز در کنار هم نقش دوربین سلفی را ایفا خواهند کرد.

طی سال گذشته تولیدگنندگان موبایل روش‌های زیادی نظیر حفره، بریدگی قطره‌ای و حتی دوربین جهنده را بکار بردند تا نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالاتری برای تلفن‌های هوشمند به ارمغان آورند. با این وجود ZTE جزو اولین شرکت‌هایست که سراغ دوربین کشویی رفته و چنین روشی را به صورت افقی بکار برده است.

ZTE اکسون اس

مشخص است که این شرکت با انتخاب چنین روشی، طراحی زیباتر را به کارآمدی دوربین‌هایش ترجیح داده چرا که مشخصاً این طرح با از بین بردن حفره‌ها، بریدگی‌ها و حتی کمتر کردن حاشیه‌ها می‌تواند اولین گوشی با نمایشگر تمام صفحه‌ای و لبه به لبه واقعی را به ارمغان آورد.

گزارش شده که دوربین سه گانه اصلی این موبایل از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی، یک حسگر ۱۹ مگاپیکسلی عریض و لنز دیگری تشکیل می‌شود که مورد آخر می‌تواند زوم اپتیکال ۵ برابری را ممکن کند.

بر اساس رندر‌های منتشر شده احتمال دارد که یکی از این لنز‌ها، گشودگی دریچه قابل تنظیم f/1.7-2.4 داشته باشد و سنسور دیگر از اپرچر f/3.8 برخوردار باشد.

رندر دیگری از ZTE اکسون اس منتشر شده که نشان می‌دهد این موبایل از یک نمایشگر اولد بهره می‌برد و توانایی پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی یا 5G را دارد. این مسئله عجیبی نیست چرا که ماه گذشته گوشی اکسون 10 پرو 5G معرفی شده است.

هنوز مشخصات دیگری اعم از زمان عرضه و قیمت این موبایل منتشر نشده و فعلاً باید منتظر خبر‌های دیگری از این موبایل باشیم تا مشخص شود دوربین کشویی بکار رفته در ZTE اکسون اس توانایی و کارایی لازم را دارد یا اینکه تنها رندر زیبای دیگری است که با محصول اصلی تفاوت دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Thirteen
    Thirteen | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    اینجوری به سختی میشه گوشی نگه داشت واسه یه عکس ?

    • امین قیاسی
      امین قیاسی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

      والا این گوشی و دوربین کشویی‌اش هنوز در حد رندره اما مطمئنن تست کاربری میشه و یک مکانیزم محکمی براش انتخاب میشه! حالا سوال اینه که اون مکانیزم کارآیی داره یا مهمتر از همه مقاوم هست یا نه! وگرنه ایده جالب و خوبیه اگه بتونن درست پیادش کنن، شاهد ظهور ترند جدیدی خواهیم بود!

مطالب پیشنهادی