ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A20
تکنولوژی

گلکسی A20 معرفی شد؛ یک کهکشانی خوش قیمت

اگر به دنبال موبایلی مقرون به صرفه با ویژگی های قابل توجه هستید، گلکسی A20 انتخاب بسیار خوبی به نظر می رسد. در هفته های اخیر گمانه زنی هایی در مورد معرفی گلکسی A20 به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۸

اگر به دنبال موبایلی مقرون به صرفه با ویژگی های قابل توجه هستید، گلکسی A20 انتخاب بسیار خوبی به نظر می رسد.

در هفته های اخیر گمانه زنی هایی در مورد معرفی گلکسی A20 به گوش می رسید و حالا یک سایت روسی از معرفی رسمی آن در این کشور خبر داده است.

این گوشی از نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع امولد و با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل بهره می برد که در لبه بالایی آن یک بریدگی برای دوربین سلفی و سنسورهای دیگر تعبیه شده است. این همان نمایشگری است که کره ای ها در گوشی های گرانقیمت تر گلکسی A50 و A30 به کار برده اند.گلکسی A20

سامسونگ اما برای کاهش قیمت به استفاده از چیپ ضعیفتر اگزینوس ۷۸۸۴ با دو هسته پردازشی Cortex-A73 با فرکانس ۱.۳۵ گیگاهرتز و ۶ هسته پردازشی Cortex-A53 با همان فرکانس روی آورده که تقریبا توانی معادل با اسنپدارگون ۴۵۰ دارد و پیشتر در گلکسی A10 هم شاهد آن بودیم. در کنار این تراشه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته که امکان افزایش آن از طریق کارت میکروSD وجود دارد.

در پنل پشتی دستگاه دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی به چشم می خورد و تصاویر سلفی هم به کمک یک دوربین ۸ مگاپیکسلی ثبت خواهند شد.

از دیگر ویژگی های گلکسی A20 باید به سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری جدید سامسونگ یعنی One UI و باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با توجه به سخت افزار متوسط گوشی، برای مدت قابل توجهی توان تامین شارژ دارد.

گلکسی A20 از همین حالا با قیمت ۲۱۵ دلار در روسیه عرضه شده اما تاریخ عرضه آن در کشورهای دیگر مشخص نیست. معمولا قیمت گوشی ها در روسیه گرانتر از دیگر نقاط اروپا و آسیا است، بنابرین این موبایل احتمالا با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار به دست دیگر کاربران می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی