ساعاتی پیش سومین گوشی گیمینگ شیائومی با نام بلک شارک ۲ معرفی شد و اینبار دستگاه به نمایشگر حساس به فشار مجهز شده که مکانیزمهای کنترلی بیشتری را در اختیار کاربران می گذارد. بنابراین در طول اجرای بازی با همین نمایشگر می توانید بازی را کنترل کنید و برای این منظور نیازی به فشردن دکمه های فیزیکی ندارید.

بلک شارک ۲ یک سنسور اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دارد که توسط سامسونگ ساخته شده که از ترندهای امسال صنعت تلفن های همراه است.

تازه ترین گوشی گیمینگ شیائوی به یک نمایشگر امولد ۶.۳۹ اینچی مجهز است که در شرایط کم نور کمتر چشمک می زند، دقت رنگ بهتری دارد و با تاخیر کمتری به فرامین تاچ پاسخ می دهد.

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۲

توان پردازشی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۲ را چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ تامین می کند و این نکته را هم باید اضافه کرد که بلک شارک ۲ مانند گوشی گیمینگ قبلی شیائومی با نام Helo دارای یک اتاقک خنک کننده بخار برای اجرای روان تر بازی هاست.

این گوشی دو دوربین اصلی با ترکیب لنز های ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسلی دارد و گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری آن نیز به یک دوربین جلویی ۲۰ مگاپیکسلی محول شده.

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۲

اما در مورد دیگر امکانات این گوشی گیمینگ می توان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد که از تکنولوژی شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می کند. مدل های پایه بلک شارک ۲ همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد و اگر تمایل داشته باشید هزینه بیشتری بپردازید نسخه دیگری از آن با رم ۱۲ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت هم موجود است.

همانطور که در ابتدا گفتیم این سومین گوشی گیمینگ شیائومی است. این شرکت پیشتر موبایل بلک شارک را در آوریل ۲۰۱۸ معرفی کرد و از گوشی گیمنگ دیگری به نام بلک شارک هلو در اکتبر همان سال رونمایی نمود. حالا با معرفی سومین گوشی گیمینگ شیائومی میتوان گفت که کمپانی چینی خود را برای رقابت با ریزر و ایسوس آماده می کند. بلک شارک ۲ همین حالا با قیمت ۴۸۰ دلار در چین قابل خریداری است اما شرکت سازنده حرفی از احتمال عرضه آن به آمریکا یا دیگر نقاط دنیا به میان نیاورده.