ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تاریخ از کار افتادن اینباکس مشخص شد؛ سرنوشت نامعلوم کاربران

گوگل پیش از این به کاربران اینباکس اطلاع داده بود که این اپلیکیشن در ماه مارچ (اسفند - فروردین) از کار خواهد افتاد. در همین راستا این کمپانی قول داده بود که قابلیت‌های اینباکس را ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

گوگل پیش از این به کاربران اینباکس اطلاع داده بود که این اپلیکیشن در ماه مارچ (اسفند - فروردین) از کار خواهد افتاد. در همین راستا این کمپانی قول داده بود که قابلیت‌های اینباکس را به‌زودی به نسخه جدید جیمیل اضافه خواهد کرد؛ قولی که هنوز و با مشخص شدن تاریخ دقیق کنار گذاشته شدن اینباکس هم عملی نشده است.

پیش از این کاربران اینباکس نوتیفیکیشن‌هایی را دریافت می‌کردند که به از کار افتادن این اپ اشاره کرده و آن‌ها را به استفاده از اپ جیمیل دعوت می‌کرد. حال نوتیفیکیشن جدید به شکل مشخص‌تری به تاریخ بازنشستگی اینباکس اشاره کرده و سرانجام باید در تاریخ ۱۲ فروردین با این اپ خداحافظی کنیم.

این اتفاق در حالی رخ داده که جدا از امکان کنار گذاشتن ایمیل‌های مزاحم، دیگر ویژگی‌های اینباکس را نمی‌توان در نسخه جدید جیمیل پیدا کرد. برای مثال در جیمیل هنوز نمی‌توان تمام آیتم‌های موجود در یک گروه را ذخیره کرد و امکان پین کردن یک پیام خاص نیز وجود ندارد.

اینباکس

البته این امکان وجود دارد که گوگل تمام این ویژگی‌ها را طی دو هفته آینده به جیمیل اضافه کند اما با توجه به این نکته که ویژگی‌های اصلی اینباکس با سرعت بسیار کمی در حال اضافه شدن به جیمیل هستند، رخ دادن چنین اتفاقی در آینده‌ای نزدیک بعید به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر شاید گوگل بخواهد با هدایت کردن تمام کاربران اینباکس به جیمیل و انتشار یک آپدیت بزرگ برای این اپ، به قول خود عمل کند؛ قولی که هنوز جزییاتی در مورد نحوه عملی شدن آن وجود ندارد.

پیش از این هم به‌روزرسانی مهمی برای جیمیل منتشر شده بود که رابط کاربری این اپلیکیشن را به طور کامل دگرگون می‌کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲ فروردین ۱۳۹۸

    سرنوشت نامعلوم کاربران؟ مسئله مرگ و زندگیه؟ کابرانش که همون کاربران جیمیل هستند. یعنی پیام یا مخاطبی را از دست نمی دن. چند تا قابلیت هست که اونم قراره به جیمیل منتقل بشه.

مطالب پیشنهادی