ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی ایرداتز معرفی شد؛ نسخه 15 دلاری ایرفون بی‌سیم شیائومی

تقریباً دو ماه پیش بود که شیائومی از ایرفون های بی سیم خود با نام ایرداتز رونمایی کرد که شباهت زیادی هم به ایرپادهای اپل داشتند. حالا شرکت زیرمجموعه کمپانی چینی از ردمی ایرداتز رونمایی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

تقریباً دو ماه پیش بود که شیائومی از ایرفون های بی سیم خود با نام ایرداتز رونمایی کرد که شباهت زیادی هم به ایرپادهای اپل داشتند. حالا شرکت زیرمجموعه کمپانی چینی از ردمی ایرداتز رونمایی کرده که با قیمت حدودی 15 دلار، آمده تا بازار کشورهای در حال توسعه را قبضه کند.

رقم مذکور که نصف برچسب قیمتی محصول شیائومی و تقریباً یک دهم قیمت ایرپادهای اپل است، حتی در میان هدفون های بی سیم معمولی هم عدد مناسبی به نظر می رسد و احتمالاً موجب استقبال خوب از ردمی ایرداتز خواهد شد.

ردمی ایرداتز از بلوتوث نسخه 5 و DSP داخلی بهره می‌برد

جالب است بدانید که حداقل روی کاغذ تفاوت آشکاری بین محصول جدید و ایرداتز با برند شیائومی نیست و تنها رنگ مشکی، برند و قیمت است که بین این دو محصول تفاوت ایجاد می کند. در واقع ردمی ایرداتز هم مانند پسر عموی خود از بلوتوث نسخه 5 و درایورهای 7.2 میلیمتری برخوردار بوده و از پردازشگر سیگنال دیجیتال داخلی (DSP) با توانایی کاهش صدای محیط بهره می برد؛ هرچند هنوز مشخص نیست که این قابلیت در چه حد کاربردی خواهد بود، اما احتمالاً تنها در برقراری زمان تماس فعال خواهد شد.

ردمی ایرداتز

ایرفون های بی سیم ردمی دارای دکمه های کنترلی فیزیکی هستند و دو ضربه روی آنها دستیار صوتی هوشمند را فرا می خواند. لازم به اشاره است که این محصول از سیری در آیفون و گوگل اسیستنت در گوشی های اندرویدی پشتیبانی می کند.

هر کدام از ایردات های ردمی تنها 4.1 گرم وزن دارند و باتری 40 میلی آمپر ساعتی آنها در 1.5 ساعت شارژ می شود. این باتری ها تا 4 ساعت انرژی مورد نیاز ایرداتز را فراهم می کنند که محفظه نگهدارنده آنها با باتری 300 میلی آمپر ساعتی و شارژ 2 ساعته، زمان فعالیت را تا 12 ساعت افزایش می دهد.

گفتنی است ردمی ایرداتز از 20 فروردین در چین و تنها با رنگ مشکی عرضه خواهد شد و علاقه مندان به رنگ سفید باید نسخه Youth ایرداتز شیائومی را با قیمت 30 دلاری خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

    خدا کنه محصولاتش فقط واسه چین نباشه

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

    ردمی با این قیمت ها کل بازار رو متحول میکنه گوشیش هم که دیگه ناموس هر چی گوشی خوش قیمت هست من خودم فقط منتظر هستم گوشیش بیاد ایران سریع میخرمش خدا کنه فقط امسال قیمت هاش ارزون نباشه چون فکنم به خاطر اینکه تازه از شیومی جدا شده و میخواد تبدیل به گوشی معروف بشه امسال ارزون کرده فکنم از سال های بعد اینم گرون بشه به مرور زمان

مطالب پیشنهادی