ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فولد
تکنولوژی

نگاه نزدیک به گلکسی فولد سامسونگ خط تا شدن را آشکار می کند [تماشا کنید]

سامسونگ پس از ماه ها انتظار در اول اسفند ماه از گوشی تاشو گلکسی فولد رونمایی کرد. در حالی که حدود یک ماه تا عرضه این گوشی در ایالات متحده باقی مانده، ویدیوی زنده ای ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۳

سامسونگ پس از ماه ها انتظار در اول اسفند ماه از گوشی تاشو گلکسی فولد رونمایی کرد. در حالی که حدود یک ماه تا عرضه این گوشی در ایالات متحده باقی مانده، ویدیوی زنده ای از کارکرد یک نمونه مربوط به اپراتور AT&T در ویتنام لو رفته است.

یکی از مواردی که در این ویدیو به چشم می خورد و تا حدودی توی ذوق می زند خط تا وسط نمایشگر در حالت باز شده است که به وضوح دیده می شود. البته شاید این گوشی یک نمونه اولیه باشد و در مدل هایی که قرار است روانه بازار شوند با این موضوع مواجه نباشیم.

 

با توجه به نحوه بستن گوشی با یک دست به نظر می رسد تقسیم وزن گوشی تاشو سامسونگ مناسب باشد. تصاویر رابط کاربری گوشی هم ظاهراً خبر از اجرای نسخه 1.2 از One UI، رابط کاربری اختصاصی سامسونگ به همراه اندروید 9.0 می دهد. در کل باید گفت که ظاهراً سیستم تاشوی گلکسی فولد محکم عمل می کند.

گلکسی فولد از نمایشگر 7.3 اینچی منعطف اینفینیتی فلکس دیسپلی بهره می برد که رزولوشن 1536 در 2152 با نسبت 4.2 به 3 دارد. بیرون گوشی هم به یک نمایشگر کوچک 4.6 اینچی با رزولوشن 840 در 1960 پیکسل با نسبت 12 به 9 مجهز شده است. چیپستی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته اسنپدراگون 855 است که 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کند. دو باتری مجزای دستگاه هم در کل ظرفیت 4380 میلی آمپر ساعتی را ارائه می کنند.

سامسونگ برای  گلکسی فولد با تکنولوژی های پیشرفته اش قیمت بالایی را طلب می کند. این گوشی قرار است از 6 اردیبهشت ماه سال 98 با قیمت پایه حدود 1950 دلار روانه بازار شود. البته باید اشاره کرد که هواوی میت ایکس هم که از طراحی تاشو بهره می برد قیمت بالاتری دارد و برای خریدش باید در حدود 2600 دلار بپردازید. هواوی برای طراحی گوشی تاشو خود راهکار متفاوتی را پیش گرفته و به جای مجهز کردن آن به دو نمایشگر، ترجیح داده میت ایکس به بیرون تا شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

    سامسونگ از روز اول شرایط رو کنترل کرد تا این خط تا پیدا نباشه،توی فیلم ها اصلا نور از وسط گوشی بازتاب نمیشد ک این اعوجاج پیدا باشن،در حالی ک هواوی از همون اول ویدیو هندز آن بیرون داد ک اعوجاج مشخص بودن،برا همین اسم هواوی بد دررفت و ملت فکر میکردن سامسونگ این تاشدگی رو نداره،در حالی ک یکی از ویژگیهای تمام نمایشگر های تاشوه.در کل دید مردم یکم به نفع سامسونگ تغییر کرد و تغییرش طول میکشه

    • آریا
      آریا | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

      در هر صورت تا شدن ویژگی ناکارامدیه. و ارزش هزینه کردن نداره. با این پول یک موبایل و یک تبلت جدا میشه خرید که مشکلات اینها رو ندارن

    • Gol pesar
      Gol pesar | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

      از ناشي بودن هوآوي بود، وگرنه حتي اپل هم مثلا بيرون زدگي دوربينشو سعي ميكرد مخفي كنه...

      در هر حال شما اين خط تا رو با چروك وحشتناك هوآوي مقايسه كني، قدرت تجربه و مهندسي دو شركت به وضوح قابل ديدن هست!

      چيزي كه من ميبينم فقط يك خط تاي صاف هست كه از بالا تا پايين يكسان كشيده شده...
      در حالي كه مدل هواوي كاملا چروك بود!!!

مطالب پیشنهادی