ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی ویوو X27 با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

سرانجام گوشی ویوو X27 معرفی شد و آن‌طور که از مشخصات این محصول پیدا است، با نمونه پیشرفته V15 پرو طرف هستیم. هر دو این گوشی‌ها از یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی سوپر آمولد با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۱

سرانجام گوشی ویوو X27 معرفی شد و آن‌طور که از مشخصات این محصول پیدا است، با نمونه پیشرفته V15 پرو طرف هستیم.

هر دو این گوشی‌ها از یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰p پلاس بهره می‌برند. درون این صفحه نمایشگر حسگر اثر انگشت قرار گرفته و هیچ حفره قطره‌ای شکلی هم دیده نمی‌شود. در پشت دستگاه دوربین سه گانه ویوو X27 با یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی قرار دارد.

یکی دیگر از سنسورهای نیز به فوق عریض ۱۲۰ درجه ۱۳ مگاپیکسلی اختصاص دارد. همچنین این گوشی از یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی هم بهره خواهد برد. دوربین X27 به یک حالت مخصوص به شب هم مجهز شده که می‌تواند با گرفتن ۱۲ الی ۱۶ تصویر، نویز را در عکس نهایی کاهش داده و در نهایت یک تصویر واضح را ارائه دهد.

البته ویوو X27 از دوربین سلفی ضعیف‌تری نسبت به V15 پرو بهره می‌برد و در اینجا بر خلاف دوربین جلو ۳۲ مگاپیسکلی، با یک سنسور ۱۶ مگاپیسکلی طرف هستیم. این گوشی به یک چیپست اسنپدراگون ۷۱۰، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم نیز مجهز شده است.

این گوشی از یک سیستم خنک‌کننده نیز برای پایین نگه داشتن  دمای دستگاه استفاده می‌کند؛ موضوعی که می‌تواند روی برآیند عملکرد این دستگاه تاثیرگذار باشد. همچنین X27 در زمان عرضه از سیستم عامل اندروید ۹ استفاده خواهد کرد. ویوو X27 هم اکنون با قیمت ۵۳۵ دلار برای خرید در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

    چنروز پیش خبرش رو خوندم و دقیقا همون چیزیه که میخوام ویوو تو‌گوشیاش از تایپ سی استفاده نمیکنه و این مدل خوبیش همینه که تایپ سی و ان اف سی داره ،میخرمش

  • Mr.am in.m
    Mr.am in.m | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

    چین تا چند سال بعد سردمدار تکنولوژی در جهان خواهد بود

مطالب پیشنهادی