ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجی‌پی
تکنولوژی

آپدیت جدید دیجی‌پی منتشر شد: امکان پرداخت عوارض جاده‌ای در سفرهای نوروزی

دیجی‌پی، اپلیکیشن پرداخت موبایلی دیجی‌کالا، به تازگی و با دریافت یک آپدیت به قابلیت پرداخت عوارض جاده‌ای مجهز شده است. در این صورت می‌توانید در سفرهای نوروزی بدون نیاز به پرداخت پول نقد و معطلی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۸

دیجی‌پی، اپلیکیشن پرداخت موبایلی دیجی‌کالا، به تازگی و با دریافت یک آپدیت به قابلیت پرداخت عوارض جاده‌ای مجهز شده است. در این صورت می‌توانید در سفرهای نوروزی بدون نیاز به پرداخت پول نقد و معطلی در عوارضی‌ها، به سرعت از طریق گوشی و اعتبار درون‌برنامه‌ای دیجی‌پی این کار را انجام بدهید.

سید حسین میرشفیع، معاون ساخت بزرگراه‌های کشور، روز گذشته اعلام کرد که طرح عوارض الکترونیکی خودروها از ۲۸ اسفند ماه در چهار آزادراه اصلی کشور اجرایی شده است. در همین راستا در آزادراه‌های تهران – قم، تهران – ساوه، کرج – قزوین و قزوین – زنجان، ایستگاه‌های اخذ عوارض سنتی که موجب اخلال در ترافیک و بروز حوادث رانندگی می‌شد، جمع‌آوری و غیر فعال خواهند شد.

حالا به جای پرداخت سنتی عوارض در این آزادراه‌ها، می‌توانید عوارض خودروی خود را از طریق اپلیکیشن‌هایی مثل دیجی‌پی و اپلیکیشن‌های بانکی خود پرداخت نمایید. همچنین این امکان که مالکان خودرو بتوانند پلاک خود را به سیم‌کارت یا حساب بانکی‌شان وصل کرده و به این ترتیب عوارض جاده‌ای را پرداخت کنند نیز وجود دارد.

البته پیش از انجام این کار، باید به دو نکته توجه داشته باشید. اول اینکه رانندگان خودروها باید در یک زمان مقرر، عوارض مربوطه را پرداخت کنند و در غیر این صورت سامانه راهور نیروی انتظامی، پیامک اخطاری به مالک خودرو ارسال می‌کند. اگر در این صورت هم مالک خودرو عوارض خود را پرداخت نکند، جریمه خواهد شد.

نکته دوم این است که معاون ساخت بزرگراه‌های کشور اعلام کرده که دوربین‌های مخصوص عوارض مطابق با جدیدترین فناوری‌ها هستند و هیچگونه اشتباه یا سوء استفاده و تخلفی در آن‌ها قابل تصور نیست.

پرداخت عوارض با اپلیکیشن دیجی‌پی بسیار ساده و سریع است و معطلی پرداخت پول نقد را ندارد. اگر نوروز امسال به مسافرت می‌روید، شاید بد نباشد که با دانلود دیجی‌پی پرداخت عوارض از طریق موبایل را امتحان کنید. لینک‌های دانلود دیجی‌پی برای iOS و اندروید در انتهای این خبر قرار داده شده‌اند.

دیجی‌پی

دیجی‌پی

سازنده: نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 5.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی