ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نینتندو سوییچ
ویجیاتو - بازی

گزارش ژانویه NPD منتشر شد؛ صدرنشینی سوییچ برای دومین ماه پیاپی

با توجه به گزارش جدید گروه NPD که ساعاتی قبل در فضای مجازی منتشر شد، نینتندو سوییچ توانست برای دومین ماه پیاپی رقبای خود را کنار زده و رتبه‌ی نخست پرفروش ترین کنسول‌های ماه فوریه ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

با توجه به گزارش جدید گروه NPD که ساعاتی قبل در فضای مجازی منتشر شد، نینتندو سوییچ توانست برای دومین ماه پیاپی رقبای خود را کنار زده و رتبه‌ی نخست پرفروش ترین کنسول‌های ماه فوریه در آمریکا را از آن خود کند.

در جریان ماه فوریه شاهد انتشار عناوین بزرگی از جمله Far Cry: New Dawn ،Anthem ،Metro Exodus و Crackdown 3 برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بودیم. پیش بینی می‌شد که عرضه‌ی این عناوین بتواند در افزایش فروش کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت موثر واقع شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

با وجود اینکه در ماه فوریه هیچ بازی قابل توجهی برای نینتندو سوییچ منتشر نشد، این کنسول توانست رتبه‌ی نخست پرفروش ترین‌های فوریه را از لحاظ تعداد و میزان درآمد (به دلار) بدست آورد. موفقیت‌های نینتندو در ماه قبل به همین مورد ختم نمی‌شود و درآمد حاصل از فروش سخت افزارهای نینتندو در ماه فوریه به بالاترین میزان خود از سال 2011 رسید.

فروش کلی سخت افزار در ماه فوریه نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش داشته است. با در نظر گرفتن این موضوع که آرام آرام به پایان طول عمر کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نزدیک می‌شویم، این اتفاق را می‌توان کاملاً طبیعی در نظر گرفت.

نینتندو سوییچ

با مشاهده‌ی لیست پرفروش ترین نرم افزارهای ماه فوریه جدیدترین ساخته‌ی استودیو بایوور، یعنی Anthem را در رتبه‌ی نخست می‌بینیم. رتبه‌های دوم و سوم نیز به ترتیب به عناوین Jump Force و Kingdom Hearts 3 تعلق گرفت. نکته‌ی قابل توجه لیست اما غیبت Crackdown 3 است. انحصاری مایکروسافت حتی نتوانست در میان 20 عنوان پرفروش ماه جایگاهی را برای خود دست و پا کند.

پرفروش ترین بازی‌ سال 2019 تا به این لحظه، عنوان Kingdom Hearts 3 بوده است. رتبه‌ی دوم نیز فعلاً در اختیار Resident Evil 2 قرار دارد. پیش بینی می‌شود با عرضه‌ی عناوین جدید و مورد انتظار طی ماه‌های آینده شاهد تغییر در رتبه‌های اول و دوم باشیم. در ادامه می‌توانید لیست 20 بازی پرفروش ماه فوریه را مشاهده کنید:

  1. Anthem
  2. Jump Force
  3. Kingdom Hearts III
  4. Far Cry New Dawn
  5. Red Dead Redemption II
  6. Resident Evil 2 2019
  7. Super Smash Bros. Ultimate
  8. Metro: Exodus
  9. NBA 2K19
  10. Call of Duty: Black Ops IIII
  11. New Super Mario Bros. U Deluxe
  12. Mario Kart 8
  13. Grand Theft Auto V
  14. Assassin’s Creed: Odyssey
  15. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  16. Minecraft
  17. Super Mario Party
  18. Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
  19. Madden NFL 19
  20. Marvel’s Spider-Man
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی