ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

Angry birds AR: Isle of Pigs معرفی شد؛ پرندگان خشمگین با چاشنی واقعیت افزوده

کمپانی راویو نسخه جدیدی از انگری بردز با نام Angry birds AR: Isle of Pigs را با محوریت واقعیت افزوده برای سیستم عامل iOS منتشر کرده است. این بازی از ARKit اپل برای وصل کردن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۹

کمپانی راویو نسخه جدیدی از انگری بردز با نام Angry birds AR: Isle of Pigs را با محوریت واقعیت افزوده برای سیستم عامل iOS منتشر کرده است.

این بازی از ARKit اپل برای وصل کردن دنیای واقعی به واقعیت افزوده استفاده می‌کند و بنابراین شما در هر سطح صافی قادر به تجربه بازی خواهید. مانند همیشه شما با استفاده از پرنده‌های خشمگین باید مواضع دفاعی خوک‌ها را که این بار در جزیره‌ای پناه گرفته‌اند از بین ببرید و تاثیرگذاری هر پرنده با توجه به شکل آن متفاوت خواهد بود.

لازم به ذکر است که تجربه کاربران از این بازی مقدار زیادی به مدل آیفون آن‌ها بستگی خواهد داشت. هما‌ن‌طور که گفتیم Angry birds AR: Isle of Pigs روی سیستم عامل iOS از ARKit استفاده می‌کند که آیفون 6S و مدل‌های جدیدتر از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. همچنین آیپد‌های نسل پنجم به بعد نیز قادر به اجرای انگری بردز جدید خواهند بود.

طی سال‌های اخیر و بعد از فروکش کردن موفقیت‌های پیاپی فرنچایز انگری بردز، کمپانی راویو با خطر ورشکستگی روبرو است و به نظر می‌رسد ورود به حوزه واقعیت افزوده یکی از راه‌های این کمپانی برای جلوگیری از ضررهای مالی اخیر خواهد بود.

البته استفاده از واقعیت افزوده در بازی‌ها اتفاق چندان جدیدی نیست و پیش از این هم عناوینی مانند Pokemon Go با تمرکز روی این ویژگی موفقیت‌های زیادی را به دست آورده بودند.

Angry birds AR: Isle of Pigs به زودی به صورت رایگان روی اپ استور قرار خواهد گرفت و به نظر می‌رسد این بازی حداقل فعلا در انحصار زمانی سیستم عامل iOS قرار خواهد داشت. البته سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که در حال بررسی احتمال انتشار این عنوان روی سایر پلتفرم‌ها هم هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی