ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ویدیوهای زنده از هواوی پی 30 و پی 30 پرو را اینجا ببینید [تماشا کنید]

ویدیو زنده جدیدی از هواوی پی 30 منتشر شده که حضور جک ۳.۵ میلی متری هدفون را در این گوشی تایید می‌کند. در این ویدیو که به تازگی در سطح اینترنت منتشر شده می‌توانید حفره ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

ویدیو زنده جدیدی از هواوی پی 30 منتشر شده که حضور جک ۳.۵ میلی متری هدفون را در این گوشی تایید می‌کند.

در این ویدیو که به تازگی در سطح اینترنت منتشر شده می‌توانید حفره قطره‌ای شکل دوربین سلفی، دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه و پورت USB-C را مشاهده کنید.

جدا از ویدیو بالا، اخیر ویدیو جدیدی از هواوی پی 30 پرو نیز در دسترس قرار گرفته که روی نحوه کار با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر این گوشی تمرکز دارد.

البته اگر بخواهید نگاه نزدیک‌تری به این ۲ محصول داشته باشید، اخیرا رندرهای جدید دیگری نیز از آن‌ها منتشر شده که در ادامه آن‌ها را خواهیم دید:

پیش از این مشخص شده بود که مدل پرو پرچمدار جدید هواوی از چیپست کایرین ۹۸۰ و ۸ گیگابایت رم استفاده کرده و در سه مدل مختلف با ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که ظاهرا نمی‌توان با میکرو اس دی، حافظه داخلی این گوشی را افزایش داد. همچنین اخیرا هواوی تایید کرده که پی 30 پرو به یک دوربین چهارگانه با قابلیت‌های پیشرفته زوم مجهز شده است. در ضمن این گوشی یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و موفق شده استاندارد IP68 را برای مقاومت در برابر آب کسب کند.

جک ۳.۵ میلی متری هدفون در هواوی پی 30 پرو وجود ندارد.

هنوز قیمت رسمی هواوی پی 30 و پی 30 پرو. مشخص نیست اما اخیرا آمازون ایتالیا پی 30 پرو را ۱۰۲۴ یورو (معادل ۱۱۳۰ دلار) قیمت‌گذاری کرده که این گوشی را به گزینه گران‌تری نسبت به گلکسی اس 10 پلاس با قیمت ۹۹۹ دلاری تبدیل می‌کند. همچنین در لیست آمازون، شارژر بدون سیم با قیمت ۶۸ دلار و اسپیکر بی سیم Sonos One با قیمت ۲۶۰ دلار به چشم می‌خورند.

سری هواوی پی 30 در تاریخ ۶ فروردین به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی