ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز دیفندر به سیستم‌عامل مک می‌آید

مایکروسافت امروز آنتی ویروس ویندوز دیفندر را برای سیستم عامل مک منتشر کرد. در نتیجه، اسم این آنتی ویروس از ویندوز دیفندر به مایکروسافت دیفندر تغییر پیدا کرده است. در واقع مایکروسافت آنتی ویروس ATP ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

مایکروسافت امروز آنتی ویروس ویندوز دیفندر را برای سیستم عامل مک منتشر کرد.

در نتیجه، اسم این آنتی ویروس از ویندوز دیفندر به مایکروسافت دیفندر تغییر پیدا کرده است. در واقع مایکروسافت آنتی ویروس ATP جداگانه‌ای را برای سیستم عامل مک توسعه داده که قادر به شناسایی ویروس‌ها و محافظت از سیستم عامل با اسکن کردن آن است. به طور خلاصه، ATP مخفف تهدید پیشرفته مستمر (Advanced persistent threat) به روش‌های پیشرفته و مخفی برای به دست آوردن اطلاعات حساس امنیتی گفته می‌شود.

در حال حاضر یک نسخه محدود از این نرم‌افزار در اختیار عده‌ای قرار گرفته که در طراحی آن‌ المان‌های مشخصی از ویندوز و مک قابل مشاهده هستند. در ضمن، قرار است مایکروسافت از یک سیستم آپدیت خودکار در این نرم‌افزار استفاده کند تا برنامه همیشه به‌روز باقی بماند. در ضمن، مایکروسافت دیفندر روی سه نسخه اخیر سیستم عامل مک قابل اجرا خواهد بود.

ویندوز دیفندر

از آن‌جا که ATP محدود به بخش کسب و کارها می‌شود، هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت برنامه‌ای برای عرضه مایکروسافت دیفندر برای تمام کاربران سیستم‌عامل مک دارد یا خیر.

لازم به ذکر است که دیفندر در حال حاضر  روی ویندوز ۱۰ در دسترس بوده و کاربران ویندوز به طور خودکار به قابلیت‌های این آنتی ویروس دسترسی دارند. همچنین شما می‌توانید برای تجربه نسخه محدود مایکروسافت دیفندر ATP روی مک به این آدرس مراجعه کنید.

طی سال‌های اخیر مایکروسافت همواره تلاش‌های زیادی را برای افزایش امنیت کاربران انجام داده است. در همین راستا، این کمپانی پیش از این هم برای مقابله با هکرها همکاری‌هایی را با اتحادیه اروپا انجام داد. در ضمن، مایکروسافت دیفندر تنها برنامه این کمپانی روی پلتفرم‌های اپل نیست و مدتی پیش هم به‌روزرسانی جدید آتلوک برای سیستم عامل iOS منتشر شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • IamReza
    IamReza | ۱ فروردین ۱۳۹۸

    چرا خندم میگیره؟!! ://

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱ فروردین ۱۳۹۸

    ويندوز ديفيندر از عصر ويندوز 7 در حال تكامل و توسعه و ذره ذره توان خودشو گسترش داده...

    و الان هم به جايي رسيده كه محافظت و پايداري خوبي براي ويندوز 10 به ارمغان آورده و خيلي راحت ميتونه بدون استفاده از انتي ويروس هاي سنگين و بي خاصيت و گرون سوم شخص از كامپيوتر شما محافظت كنه...

    من مطمئنم روي مك هم چنان كه روي ويندوز ، خوشنام خواهد بود....

    هرچند سيستم عاملي كه 3 درصد بازارو داره بعيد هست انچنان مورد حمله قرار بگيره!!

    مثل اينه كه سربازي كه خط اول جنگ جهاني بوده رو بفرستين پنت بال!!!

  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۱ فروردین ۱۳۹۸

    ما را به خیر تو امید نیست! شر مرسان...

    • MDALI HASHEMI
      MDALI HASHEMI | ۱ فروردین ۱۳۹۸

      عجب چیزی گفتی...

مطالب پیشنهادی