ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نمایش حضور کوتال کان در مورتال کامبت 11 با یک مبارزه‌ خونین [تماشا کنید]

استودیو ندررلم با پخش یک لایو استریم حضور کوتال کان را در مورتال کامبت 11 تایید کرد. شخصیت نامبرده پیش از این در یکی از تریلرهای بازی به نمایش گذاشته شده بود اما قابل بازی بودن ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

استودیو ندررلم با پخش یک لایو استریم حضور کوتال کان را در مورتال کامبت 11 تایید کرد. شخصیت نامبرده پیش از این در یکی از تریلرهای بازی به نمایش گذاشته شده بود اما قابل بازی بودن آن اکنون تایید شده است.

کوتال کان یکی از شخصیت‌های جدید سری است که برای نخستین بار در مورتال کامبت ایکس حضور یافت. او تا پیش از تبدیل شدن به یک امپراتور، به عنوان یکی از مبارزان Osh-Tekk شناخته می‌شد؛ سرزمینی که تحت سلطه‌ی پدرش قرار داشت. کوتال کان در حال حاضر فرمانروای Outworld است. برخلاف فرمانروایان پیشین، علاقه‌ای به فتح سرزمین‌های دیگر ندارد و ترجیح می‌دهد تمرکز خود را روی امور داخلی قرار دهد.

از ویژگی‌های بارز کوتال کان می‌توان به قد بلند و هیکل ورزیده اشاره کرد. در بازی مورتال کامبت 11 از شخصیت‌های قدرتمند محسوب می‌شود که می‌تواند با شمشیر خود میزان قابل توجهی صدمه به دشمن خود وارد کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی مبارزه‌ی او را مشاهده کنید:

تریلر تایید حضور کوتال کان در مورتال کامبت 11 یک نکته‌ قابل توجه دارد؛ استودیو ندررلم معمولاً وقتی بخواهد حضور یک شخصیت قابل بازی را تایید کند، تریلری منتشر می‌کند که در آن شخصیت مورد نظر با شکست دادن حریف، قدرت را خود را به رخ مخاطب می‌کشد. این تریلر اما شرایط متفاوتی دارد.

در تریلر جدید مورتال کامبت 11 می‌بینیم که کوتال کان زیر سایه‌ جکی بریگز قرار گرفته و نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد. در نهایت نیز بریگز است که پس از به نمایش گذاشتن حرکات مرگبار خود، فیتالیتی را انجام داده و مبارزه را با پیروزی پشت سر می‌گذارد.

اواسط اسفند ماه بود که استودیو ندررلم نخستین تریلر داستانی مورتال کامبت 11 را منتشر کرد. با توجه به آن، بازی درباره‌ شروری به نام کرونیکاست که قصد دارد با متحد کردن مبارزان از دوره‌های مختلف سری، پایان بندی مورتال کامبت ایکس را تغییر دهد.

در پایان، لازم به ذکر است که مورتال کامبت 11 در تاریخ 3 اردیبهشت برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Kourosh Roshanaei
    Kourosh Roshanaei | ۱ فروردین ۱۳۹۸

    چیز خفنی بود ولی به فنا رفت

مطالب پیشنهادی