ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌هایی که در سفر باید همراه داشته باشید [قسمت اول]

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال ۹۷ هم با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده‌ایم و زمانش فرا رسیده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال ۹۷ هم با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده‌ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی‌ها یکی از بهترین سرگرمی‌هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می‌کنند، از این رو ما در دیجیاتو برای‌تان بهترین ها را گلچین کرده‌ایم. در این چهار مقاله هفت سنگ نوروزی، عناوین جذاب و سرگرم کننده‌ای را معرفی می‌کنیم تا در طول تعطیلات حسابی مشغول‌شان باشید و از تجربه‌شان لذت کافی را ببرید.

  • هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌هایی که در سفر باید همراه داشته باشید [قسمت اول]
  • هفت سنگ نوروزی؛ مواد لازم برای دورهمی‌هایی با طعم بازی‌های موبایل
  • هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌های داستانی
  • هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌هایی که در سفر باید همراه داشته باشید [قسمت دوم]

تعطیلی‌های عید زمان مناسبی است تا به سفر بروید و در این جور مواقع، خستگی راه می‌تواند لذت گشت و گذار را تا حد زیادی کاهش دهد. در نخستین قسمت از مقالات «راهنمای نوروزی بازی های موبایل» به سراغ عناوین آفلاینی رفتیم که در مسیرهای طولانی می‌توانند بهترین همدم‌تان باشند.

Stardew Valley

  • بازی آفلاین است

اولین توشه‌ای که در سفرهای طولانی باید همراه خودتان داشته باشید، استاردو ولی (Stardew Valley) است. بازی آن‌قدر طولانی است که در تمام تعطیلات عید محتوا برای سرگرمی دارد و به‌خاطر ذات اعتیادآورش تا مدت‌ها سرگرم‌تان می‌کند. نسبت به بقیه بازی‌های مدیریتی، مهمترین ویژگی استاردو ولی به گستردگی زیاد فعالیت‌هایی برمی‌گردد که می‌توانید انجام بدهید. در اینجا می‌توانید زمین کشاورزی را با گیاهان مختلف پر کنید، ماهی بگیرید، حیواناتی پرورش بدهید یا حتی با رفتن به روستا با بقیه اهالی آشنا شوید.

Stardew Valley

Stardew Valley

سازنده: Chucklefish Limited قیمت: 8 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 366.1 / 207.17 مگابایت زبان:

Forged Fantasy

  • بازی آفلاین است

در راهنمای نوروزی پارسال، از Hero Hunters و Cover Fire به عنوان تیراندازی‌هایی یاد کردیم که می‌توانستند کمی به تعطیلات نوروزی آدرنالین ببخشند. Forged Fantasy نسخه قرون وسطی همین دو بازی است. در اینجا نیز هر مرحله پشت کاورها پناه می‌گیرید و هر وقت که فرصت را مناسب دیدید، به سمت دشمنان باید تیراندازی می‌کنید. البته با این تفاوت که در Forged Fantasy با تیر و کمان و جادو می‌جنگید و حریفانتان هم ارک‌ها، الف‌ها، انسان‌ها و بقیه نژادهایی هستند که در کتاب‌ها و سریال‌ها فانتزی بارها دیده‌ایم.

Forged Fantasy

Forged Fantasy

سازنده: Hothead Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 120.8 / 95 مگابایت زبان:

Glory Ages – Samurais

  • بازی آفلاین است

Glory Ages همان چیزی است که از یک اثر سامورایی روی گوشی انتظار می‌رود، عنوانی که نبردهایش نسبت به بقیه اکشن‌های شمشیری با برنامه‌تر بوده و تاکتیک اینجا حرف اول را می‌زند. در بازی هر مرحله تعدادی دشمن به سمت‌تان سرازیر می‌شوند و باید با آن‌ها بجنگید؛ با آنالوگ شناور سمت چپ حرکت کرده و سه دکمه «حمله»، «دفاع» و «جاخالی/ضربه پا» هم برای حمله است. همچنین اگر نوار خشم پر شود، می‌توان از قدرت ویژه استفاده کرد.

Glory Ages - Samurais

Glory Ages - Samurais

سازنده: NoTriple-A Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 344.6 / 77.15 مگابایت زبان:

CarX Highway Racing

بازی برای مسافرت

  • بازی آفلاین است

بعد از اینکه آسفالت در نهمین نسخه‌اش روندی آنلاین را پیش گرفت، CarX Highway Racing شاید بهترین گزینه آفلاین جدید بین ریسینگ‌های حال حاضر اندروید باشد. بازی که ترکیبی از ترافیک رایدر و عنوان محبوب ماست وانتد به‌حساب می‌آید، هر مرحله ماموریت‌هایی به بازیکن می‌دهد؛ در مسابقات اول بشوید، در نقش پلیس آدم‌های بد داستان را بگیرید و یا حتی به عنوان یک مجرم فرار کنید. اگر یک تجربه واقع‌گرایانه‌تر می‌خواهید Rush Rally 2 نیز عنوان سرگرم‌کننده‌ای است.

CarX Highway Racing

CarX Highway Racing

سازنده: CarX Technologies قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 743.1 / 330.45 مگابایت زبان:

آمیرزا

  • بازی آفلاین است

هر کجا که باشید، پدیده سال 97 پتانسیل این را دارد تا برای مدتی سرگرم‌تان کند. به‌خصوص که به تازگی بازی با آپدیت «استاد میرزا» توانسته رنگ و بویی متنوع‌تر به گیم‌پلی خودش ببخشد. در استاد میرزا دوباره باید با حروف پایین صفحه کلماتی منطقی بسازید اما  سازنده با تغییر محیط بازی سعی کرده تجربه‌ای متفاوت را به وجود بیاورد؛ استاد میرزا حالتی جدول مانند به خودش گرفته و دیگر خانه‌های کلمات از یکدیگر جدا نیستند.

آمیرزا

آمیرزا

سازنده: نردبان اندیشه فردا قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 94.41 / 40.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲ فروردین ۱۳۹۸

    ? این هارو نزارید بابا الان هر کی پول مسافرت هم داشته مطمن باشید الان تو سفر هست کسی هم که تو سفر هست که به اینترنت دسترسی نداره حداقال ما بدبخت ها که پول مسافرت نداریم ۴ تا بررسی بازی یا هفت سنگ بزارید حداقال مثلا الان کال اف دیوتی داره برای موبایل میاد در مورد نسخه های قبلیش که رو موبایل خوب کار نکردن و نسخه اول تا پنجم مدرن کامبت که خیلی شبیه کال اف هست مثلا حرف بزنید یا اینکه یه بررسی بزارید که الان کدوم شرکت بازی ساز رو موبایل حرف اول رو میزنه کلی میتونید مقاله های قشنگ بسازید ولی به جاش میاین بازی های که فقط واسه مسافرت هستند و قبلا هم باهاشون اشنا شدیم رو میزارین خواهش میکنم تو عید کلی بررسی بزارید من کل عید چشمم به امید دیجیاتو هست ?

مطالب پیشنهادی