ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با تغییرات جدید استیم آشنا شوید

شب گذشته کنفرانس کمپانی والو در رویداد GDC برگزار شد که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن به تغییر رابط کاربری استیم اختصاص داشت. مهم‌تر از همه باید منتظر یک رابط کاربری کاملا متفاوت برای بخش ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۷

شب گذشته کنفرانس کمپانی والو در رویداد GDC برگزار شد که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن به تغییر رابط کاربری استیم اختصاص داشت.

مهم‌تر از همه باید منتظر یک رابط کاربری کاملا متفاوت برای بخش Library استیم باشیم. از این به بعد شما می‌توانید اطلاعات بیشتری از بازی‌های خود را با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین فیلترهای جدیدی به این بخش اضافه شده‌اند که دسترسی شما را به محتوای مورد نظرتان آسان‌تر خواهند کرد. در این بخش نوار به‌خصوصی هم قرار دارد که فعالیت‌های اخیر دوستانتان را به اطلاع شما خواهد رساند.

در ضمن،‌ در این نسخه از استیم عناوینی که شما اخیرا آن‌ها را تجربه کرده‌اید نیز در بخش Library نمایش داده خواهند شد. بخش‌های دیگری مانند اچیومنت، اسکرین‌شات‌ها و مدت زمان حضور در بازی مانند گذشته در این بخش قابل مشاهده هستند.

همچنین باید منتظر بخش «رویدادها» در استیم باشیم که در آن تمام رویدادهای مرتبط با بازی‌ها از مسابقات گرفته تا به‌روزرسانی‌های مهم به نمایش گذاشته خواهند شد که امکان شخصی سازی آن‌ها بر اساس سلیقه شما نیز فراهم است. در نتیجه هنگام آغاز رویدادی مشخص شما نوتیفیکیشن‌های آن را دریافت خواهید کرد.

هنوز تاریخ مشخصی برای در دسترس قرار گرفتن این ویژگی‌های جدید برای تمام کاربران مشخص نشده اما طبق اعلام والو باید در زمانی طی فصل تابستان منتظر رخ دادن این اتفاق باشیم.

بعد از موفقیت‌های اخیر فروشگاه اپیک استور در جلب نظر تعدادی از ناشران بزرگ برای انتشار عناوین خود به طور اختصاصی روی این فروشگاه، به نظر می‌رسد استیم نیز قصد دارد با اعمال تغییرات کلیدی، چه از نظر ظاهری و چه همکاری با ناشران بزرگ، جایگاه خود به عنوان بزرگترین پلتفرم فروش بازی‌های پی سی را حفظ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی