ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تصاویر از ایکس باکس وان اس بدون دیسک منتشر شد

در چند ماه اخیر شایعات بسیاری پیرامون ایکس باکس وان اس بدون دیسک در فضای مجازی منتشر شد. حال گزارش جدیدی منتشر شده است که ضمن اعلام تاریخ انتشار دقیق این مدل، نخستین تصویر از ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۱:۵۹

در چند ماه اخیر شایعات بسیاری پیرامون ایکس باکس وان اس بدون دیسک در فضای مجازی منتشر شد. حال گزارش جدیدی منتشر شده است که ضمن اعلام تاریخ انتشار دقیق این مدل، نخستین تصویر از آن را نیز شامل می‌شود.

برد سَمز اولین فردی بود که به مدل جدید ایکس باکس وان اس اشاره کرد. او در یکی از برنامه‌های خود گفت مدل جدید با اسم رمز «ماوریک» شناخته می‌شود و فاقد دیسک درایو است. در نتیجه، تنها راه تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی روی این کنسول خرید نسخه‌ی دیجیتالی بازی‌هاست. سمز همچنین ادعا کرد این کنسول در اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد.

با توجه به گزارش جدیدی که به دست وبسایت ویندوز سنترال رسیده، ادعای سمز تا حدودی درسته بود و ایکس باکس وان اس بدون دیسک در تاریخ 17 اردیبهشت ماه به صورت همزمان در سراسر جهان منتشر می‌شود. همچنین با توجه به تصاویر دریافتی، طراحی ماوریک هیچ تفاوتی با مدل معمولی ندارد و تنها فاقد دیسک درایو و دکمه‌ی بیرون آوردن دیسک است.

نخستین تصاویر از مدل جدید ایکس باکس وان اس در ادامه قرار داده شده است؛ وبسایت ویندوز سنترال با هدف جلوگیری از لو رفتن منبع خود، تصاویر را در فتوشاپ بازطراحی کرده است.

اینطور که به نظر می‌رسد، ایکس باکس وان اس جدید دارای یک ترابایت فضای نصب خواهد بود و به صورت باندل با 3 بازی Sea of Thieves، Minecraft و Forza Horizon 3 عرضه می‌شود. قیمت این مدل هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما گمانه زنی‌ها حاکی از قیمت 199 دلاری آن است.

با توجه به بخش‌های دیگر گزارش، ایکس باکس وان اس بدون دیسک قرار نیست جایگزین هیچ کدام از مدل‌های قدیمی شود، بلکه به عنوان عضو جدیدی از خانواده‌ کنسول‌های ایکس باکس وان معرفی خواهد شد. تولید نسخه‌های قدیمی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

با توجه به دیگر شایعات موجود در فضای مجازی، مایکروسافت قصد دارد تا برای نسل بعد 2 کنسول متفاوت معرفی کند که در حال حاضر با اسم رمز لاک هارت و آناکوندا شناخته می‌شوند. مدل ضعیف تر برای اجرای بازی‌ها با وضوح تصویر 1080P و مدل قوی تر برای اجرا با وضوح تصویر 4K طراحی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • .. . . . .
    .. . . . . | ۳ فروردین ۱۳۹۸

    این برای استفاده توی ایران و اینترنت بسیار پرسرعت ایران عالیه?

مطالب پیشنهادی