ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این ویدیو کیفیت احتمالی دوربین هواوی پی 30 پرو را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

پاتریک ولبک که یک مدرسه فیلمسازی آنلاین را اداره می‌کند در ویدیو جدید خود مناظر زیبایی را به تصویر می‌کشد که ظاهرا به وسیله هواوی پی 30 پرو گرفته شده‌اند. البته از نمایش این گوشی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

پاتریک ولبک که یک مدرسه فیلمسازی آنلاین را اداره می‌کند در ویدیو جدید خود مناظر زیبایی را به تصویر می‌کشد که ظاهرا به وسیله هواوی پی 30 پرو گرفته شده‌اند.

البته از نمایش این گوشی جلوگیری شده اما اوپو رنو و هواوی پی 30 پرو را می‌توان به عنوان گزینه‌های احتمالی معرفی کرد. در ضمن طی ویدیو زیر ولبک به این نکته اشاره می‌کند که تلفن همراهی که او برای گرفتن این ویدیو از آن استفاده کرده در تاریخ بسیار نزدیکی معرفی می شود؛ تاریخ نزدیکی که به احتمال زیاد متعلق به هواوی پی 30 پرو است.

این ویدیو به طور مشخصی روی کیفیت دوربین گوشی و قدرت بالای زوم آن تمرکز دارد. برای مثال در دقیقه ۲:۲۰ ویدیو می‌توانید تفاوت بین زوم اپتیکال و دیجیتال را مشاهده کنید. در ضمن ولبک به این نکته اشاره می‌کند که گوشی ذکر شده شامل ویژگی منحصربه‌فردی می شود که کیفیت تصویر هنگام زوم دیجیتالی را افزایش می‌دهد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سری پی هواوی به طور ویژه‌ای روی قدرت دوربین متمرکز هستند و پی 30 و پی 30 پرو نیز شامل همین موضوع خواهند شد. در همین راستا، گفته می‌شود هواوی پی ۳۰ پرو از دوربین سه گانه شامل یک لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با ضریب گشودگی دریچه f/1.6، یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی عریض با ضریب f/2.2، لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف f/2.4 و حسگر عمق ToF بهره می‌برد. همچنین ظاهرا در جلو دستگاه نیز باید منتظر حضور یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیسکلی و سیستم تشخیص چهره باشیم.

پیش از این هم ویدیوهایی از هواوی پی 30 و پی 30 پرو در سطح اینترنت منتشر شده بود که اطلاعات بیشتری را از این سری در اختیار ما قرار می‌داد. سری هواوی پی 30 در تاریخ ۶ فروردین به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی