ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی بند 4 احتمالا از برخی ویژگی‌های مهم اپل واچ پشتیبانی خواهد کرد

شیائومی بند 3 به خاطر قیمت مناسبی که دارد همچنان به فروش بسیار خوب خود ادامه می‌دهد اما اخیرا اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک با منتظر شیائومی بند 4 با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

شیائومی بند 3 به خاطر قیمت مناسبی که دارد همچنان به فروش بسیار خوب خود ادامه می‌دهد اما اخیرا اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک با منتظر شیائومی بند 4 با ویژگی‌های جدیدی باشیم.

بر اساس این گزارش که از سمت MySmartPrice منتشر شده، نسل بعدی دستبندهای هوشمند شیائومی از بلوتوث 5 که مهمترین ویژگی‌ آن مصرف بسیار کمتر باتری است پشتیبانی خواهد کرد. به طور کلی ۲ مدل مختلف از شیائومی بند 4 لیست شده‌ که ظاهرا تنها یکی از آن‌ها به فناوری NFC مجهز شده است.

جدا از موارد بالا، به نظر می‌رسد در شیائومی بند 4 باید منتظر حضور یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سری ۴ اپل واچ یعنی حسگر سنجش ضربان قلب باشیم که قادر به شناسایی ریتم نامناسب تپش قلب نیز هست.

شیائومی بند 4
در حال حاضر مدل فعلی از نسخه ۴.۲ بلوتوث استفاده می‌کند.

در صورت حضور این ویژگی و پایین ماندن قیمت بند 4، باید منتظر افزایش محبوبیت سراسری دستبندهای هوشمند شیائومی باشیم. همچنین انتظار می‌رود شیائومی بند 4 با ردیابی بهتر فعالیت‌های کاربر و صفحه نمایش بزرگ‌تر با رنگ‌های بیشتر همراه شود.

در حال حاضر مدل‌های فعلی شیائومی بند با قیمت مناسب خود و ویژگی‌های کاربردی یکی از جدی‌ترین رقبای اپل واج محسوب می‌شوند و در صورت اضافه شدن ویژگی‌های ذکر شده و پایین ماندن قیمت باید منتظر رقابت بیشتری میان این دو سری محصول نسبت به گذشته باشیم.

اولین مدل از دستبندهای هوشمند شیائومی در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و حدود یک سال از عرضه مدل فعلی یعنی بند 3 گذشته است. از همین سو، عرضه شیائومی بند 4 با ویژگی‌های ذکر شده آن هم در آینده‌ای نزدیک، چندان دور از انتظار نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۴ فروردین ۱۳۹۸

    خداییش خیلی دستبند خوبیه این mi band 3 من توو فامیل اولین کسی بودم که خریدم. بعد یکی یکی فامیلمون خریدن، الان تقریبا همه دارن. امکاناتش نسبت به قیمتش معرکه هست.

    • ebi. f
      ebi. f | ۴ فروردین ۱۳۹۸

      همه فامیلاتو چک کردی?مطمئنی

مطالب پیشنهادی