ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین بنچمارک گلکسی فولد با رم 12 گیگابایتی؛ نه چندان چشمگیر

امروز نخستین نتایج بنچمارک گلکسی فولد در پایگاه Geekbench منتشر شد و با اینکه اعداد مورد بحث ممکن است تا روز عرضه تغییراتی داشته باشند، در کل می توانند توانایی های گوشی تاشو سامسونگ را ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

امروز نخستین نتایج بنچمارک گلکسی فولد در پایگاه Geekbench منتشر شد و با اینکه اعداد مورد بحث ممکن است تا روز عرضه تغییراتی داشته باشند، در کل می توانند توانایی های گوشی تاشو سامسونگ را تا حدودی به نمایش بگذارند.

همه نسخه‌های گلکسی فولد از چیپست کوالکام بهره خواهند برد

گوشی مورد تست در گیک بنچ یک دستگاه گلکسی فولد با شماره مدل SM-F900F (نسخه بین المللی) بوده که به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز شده. لازم به ذکر است که سامسونگ معمولاً نسخه بین المللی پرچمداران خود را با چیپست های اگزینوس روانه بازار می کند اما از آنجایی که قرار بود گلکسی فولد با یک پردازنده 7 نانومتری عرضه شود، سامسونگ استفاده از چیپ اگزینوس 9820 (که 8 نانومتری است) را کنار گذاشته و تمام نسخه های گوشی تاشو خود را به چیپست کوالکام مجهز خواهد کرد.

گلکسی فولد

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، Galaxy Fold توانسته در تست تک هسته ای گیک بنچ نمره 3418 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 9703 را کسب کند. در مقام مقایسه، گلکسی اس 10 پلاس به ترتیب نمرات 4450 و 9753 را کسب کرده که نشان می دهد چیپست گوشی تاشو سامسونگ در حالت تک هسته ای عملکرد ضعیف تری نسبت به دهمین پرچمدار سری S دارد.

جالب است بدانید که گوشی تاشو فلکس پای هم عملکرد بهتری نسبت به فولد داشته و احتمالاً سامسونگ تا پیش از عرضه، تغییراتی را برای بهبود عملکرد محصول خود اعمال خواهد کرد.

گلکسی فولد

نکته دیگری که در بنچمارک گلکسی فولد به چشم می خورد، تأیید حضور رم 12 گیگابایتی بوده که با توجه به اخبار قبلی مبنی بر آغاز تولید انبوه چیپ رم 12 گیگابایتی توسط سامسونگ، منطقی به نظر می رسد.

گفتنی است نمرات Geekbench با اندک تغییراتی قابل ارتقا یا افت هستند و معمولاً قبل از عرضه نهایی محصول، مدل های آزمایشی آن در چنین پایگاه هایی مورد آزمایش قرار می گیرند. به همین خاطر می توان امیدوار بود که سامسونگ گلکسی فولد هنگام عرضه بهبودهایی در زمینه عملکرد پردازنده داشته باشد و بتواند کارایی مورد انتظار را در زمینه پردازش همزمان چند اپلیکیشن به کاربران ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی