ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 11
تکنولوژی

نسل بعدی آیفون از نظر تامین شارژ متحول می‌شود

وب سایت ژاپنی Macotakara چند وقتی است اطلاعات قابل اطمینانی از گوشی‌‌های در حال تولید می‌دهد. حال این وبسایت گزارش داده که آیفون 11 به ویژگی  شارژ معکوس مجهز خواهد شد و کاربر می‌تواند گجت‌های دیگری ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

وب سایت ژاپنی Macotakara چند وقتی است اطلاعات قابل اطمینانی از گوشی‌‌های در حال تولید می‌دهد. حال این وبسایت گزارش داده که آیفون 11 به ویژگی  شارژ معکوس مجهز خواهد شد و کاربر می‌تواند گجت‌های دیگری را با قرار دادن روی آیفونش شارژ کند. همچنین گفته شده که پرچمدار بعدی اپل به همراه یک شارژر سریعتر عرضه خواهد شد.

آیفون 11

بر اساس گزارش کامل این وبسایت، نسل بعدی آیفون‌ها به ویژگی نظیر قابلیت Wireless PowerShare گلکسی اس 10 مجهز خواهد شد که پیش از این نیز هواوی ویژگی شبیه به آن را معرفی کرده است.

با این وجود منابع آگاه گزارش داده‌اند که این ویژگی بیشتر با در نظر گرفتن آیرپاد ۲۰۱۹ و اپل واچ سری 4 توسعه یافته تا کاربر بتواند در مواقع موردنیاز و زمانی که در فضای باز به سر می‌برد از گوشی خود برای شارژ ساعت، ایرپاد و آیفون دیگر خود بهره ببرد. بنابراین آیفون 11 باید از یک باتری با ظرفیت بالا بهره ببرد که بتواند علاوه بر تامین انرژی برای خود، گجت دیگر را هم شارژ کند.

آیفون 11

چند روز پیش ایرپاد ۲۰۱۹ با قابلیت شارژ بی سیم معرفی شد و در آن زمان مشخص شد که این گجت از شارژر جدید بی سیم با استاندارد شارژ Qi پشتیبانی می‌کند. حال معرفی این محصول و شایعات تعبیه شدن ویژگی شارژ معکوس در آیفون 11، احتمال معرفی شارژر بی سیم ایرپاور اپل را که چندین سال در دست تولید مانده را بیشتر از گذشته بالا می‌برد.

در گزارش دیگر نیز ذکر شده که آیفون 11 به همراه شارژر سریعتر ۱۸ واتی عرضه خواهد شد. البته این گجت همان شارژر ۱۸ واتی است که پیشتر با آیپد پرو عرضه شده بود و اکنون نیز به صورت جداگانه فروخته می‌شود.

آیفون 11

جالب اینجاست که این شاٰرژر ورودی USB-C دارد اما آیفون بعدی هنوز درگاه لایتنیگ خواهد داشت و کاربر باز هم باید از کابل تبدیل استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی