ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ مواد لازم برای دورهمی‌هایی با طعم بازی‌های موبایل

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال ۹۷ هم با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده‌ایم و زمانش فرا رسیده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال ۹۷ هم با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده‌ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی‌ها یکی از بهترین سرگرمی‌هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می‌کنند، از این رو ما در دیجیاتو برای‌تان بهترین ها را گلچین کرده‌ایم. در این چهار مقاله هفت سنگ نوروزی، عناوین جذاب و سرگرم کننده‌ای را معرفی می‌کنیم تا در طول تعطیلات حسابی مشغول‌شان باشید و از تجربه‌شان لذت کافی را ببرید.

  • هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌هایی که در سفر باید همراه داشته باشید [قسمت اول]
  • هفت سنگ نوروزی؛ مواد لازم برای دورهمی‌هایی با طعم بازی‌های موبایل
  • هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌های داستانی
  • هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌هایی که در سفر باید همراه داشته باشید [قسمت دوم]

این روزها که دور هم جمع می‌شویم، خیلی‌ها می‌گویند موبایل‌ها را کنار بگذاریم ولی گاهی اوقات می‌توان با این دیوایس‌های دستی که این روزها به جان انسان‌ها افتاده‌اند رنگ و بویی متفاوت به دورهمی‌ها بخشید. در این قسمت از راهنمای نوروزی بازی‌های موبایل به عناوینی پرداخته‌این که می‌توانید در کنار خانواده و دوستان تجربه‌شان کنید.

دور (بازی دورهمی)

  • بازی آفلاین است

معمولا وقتی صحبت از بازی در جمع‌های خانوادگی یا دوستان می‌شود، اولین چیزی که به ذهن همه می‌رسد «پانتومیم» است. اما این بار بیایید به سراغ یک تجربه‌ متفاوت‌تر و به همان اندازه هیجان‌انگیز برویم: دور (بازی دورهمی). در دور بازیکن‌ها به گروه‌های دوتایی تقسیم شده و روبه‌رو یکدیگر می‌نشینند.

سپس با انتخاب یک موضوع، برای هر تیم کلمه‌ای نمایش داده می‌شود و در این میان یکی از اعضا باید با صحبت کردن (بدون آنکه اشاره مستقیم به کلمه داشته باشد) سعی کند مفهوم آن کلمه را به هم تیمی‌اش برساند تا او حدس بزند. در نهایت هر تیمی که در زمان مشخص شده بیشترین حدس درست را زده باشد، برنده می‌شود.

تفاوت بازی با پانتومیم اینجاست که در پانتومیم با زبان اشاره باید کلمه را توضیح بدهید اما در دور با صحبت کردن غیر مستقیم، جواب را به هم تیمی می‌رسانید.

دور (بازی دورهمی)

دور (بازی دورهمی)

سازنده: دور قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.5 مگابایت زبان:

Scream Go Hero

  • بازی آفلاین است

دو سال پیش و برای مدتی کوتاه بازی‌هایی که در آن‌ها با صدا شخصیت اصلی را کنترل می‌کنید، محبوبیت زیادی پیدا کردند. Scream Go Hero یکی از آثار با کیفیت همین سبک است، عنوانی که چند نفره نیست ولی به‌خاطر سیستم کنترل متفاوتش می‌تواند گزینه‌ای سرگرم‌کننده برای جمع‌های دوستانه باشد. در اینجا صداهایی با دسیبل پایین باعث می‌شوند تا شخصیت داستان به سمت رو به رو رفته و برای پرش هم کافیست تن صدا را افزایش دهید. فقط فراموش نکنید ارتفاعی که می‌پرید به صدای کاربر بستگی دارد.

Scream Go Hero

Scream Go Hero

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 139.4 / 25.37 مگابایت زبان:

آهنگتو

بازی خانوادگی

  • بازی آنلاین است

آهنگتو هم مشابه Scream Go Hero عنوانی چند نفره نیست اما بازی روی سرگرمی دست گذاشته که حتی در دورهمی‌ها هم می‌توان به سراغش رفت. آهنگتو قدرت خوانندگی بازیکن‌ها را به چالش می‌کشد، در این بازی تنها کاری که باید انجام بدهید این است که یکی از آهنگ‌ها را انتخاب کرده و همزمان که خواننده اصلی می‌خواند، شما هم ترانه را بازخوانی کنید. در این میان اگر توانستید نت‌ها را به درستی به زبان بیاورید، امتیاز بیشتری می‌گیرید.

آهنگتو - AhangeTO

آهنگتو - AhangeTO

سازنده: گروه آوای نو قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 25 مگابایت زبان:

منچرز

  • بازی آنلاین و آفلاین است

در منچرز همان کاری را می‌کنید که قبلا با منچ‌های فیزیکی انجام می‌دادید. در هر مسابقه چهار بازیکن حضور دارند و به هر کدام از آن‌ها چهار مهره داده می‌شود. حالا با آوردن تاس 6 می‌توانید مهره‌ای را وارد مسابقه کرده و بازی کنید. در این بین مهره باید طول زمین را طی کرده و به انتها برسد. اگر هر چهار مهره به نقطه‌های مشخص شده برسند، بازی را خواهید برد. همچنین حریف می‌تواند مهره‌هایتان را زده و آن‌ها را به بیرون بفرستد. بازی قابلیت رقابت با دوستان هم دارد.

منچرز (منچ آنلاین)

منچرز (منچ آنلاین)

سازنده: اینسایتل گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 48.7 مگابایت زبان:

Brawl Stars

بازی گروهی اندروید

  • بازی آنلاین است

خوب رسیدیم به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های لیست. براول استارز با وجود اینکه عنوانی آنلاین است اما به‌خاطر ریتم سریع نبردها، حضور چندین حالت گیم‌پلی و قابلیت اجرای بازی روی دیوایس‌های مختلف می‌تواند برای وقت‌هایی که به اینترنت دسترسی دارید، به دورهمی‌هایتان هیجان بدهد. در هر کدام از مودهای بازی ابتدا باید از بین شخصیت‌های مختلف یکی را انتخاب کنید. سپس نوبت به نبردها رسیده و بسته به قوانین مشخص شده به جنگ با بقیه بازیکن‌ها می‌روید. در این میان قابلیت دعوت دوستان‌تان را نیز دارید.

Brawl Stars

Brawl Stars

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 191.6 / 98.96 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۳ فروردین ۱۳۹۸

    بازی snow drift رو معرفی کنید
    بازی جدید estoty که ما استدیو say منتشر کرده
    دلیل افت کچ اپ همین نکته هست که این دو انگار همکاری با یکدیگه رو قطع کردند

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۳ فروردین ۱۳۹۸

    ??

مطالب پیشنهادی