ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فعالیت ویژه تاکسی گردشگری تهران در ایام نوروز

تهران به عنوان پایتخت کشور دارای ظرفیت بی بدیل گردشگری است و باید از نظر زیر ساخت های گردشگری تقویت شود. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ علیرضا قنادان مدیرعامل ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

تهران به عنوان پایتخت کشور دارای ظرفیت بی بدیل گردشگری است و باید از نظر زیر ساخت های گردشگری تقویت شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به ایام بهار 98 اقدامات و عملکردهای لازم در این خصوص را مورد بررسی قرار داد و اعلام کرد:

امسال سازمان تاکسیرانی شهر تهران وظیفه سنگینی را در ایام نوروز بر عهده دارد.

تاکسی گردشگری

قنادان با اشاره به اینکه در نوروز 98، ریاست  کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان تهران را از سوی فرمانداری تهران بر عهده دارد، گفت:

تهران به عنوان پایتخت کشور دارای ظرفیت بی بدیل گردشگری است و باید از نظر زیر ساخت های گردشگری تقویت شود، امسال با راه اندازی "تاکسی گردشگری" جنبه متفاوت مدیریت شهری را در ایام نوروزی و خدمات دهی به شهروندان و میهمانان شهر تهران شاهد خواهیم بود.

وی هدف از راه ‌اندازی تاکسی گردشگری را کاهش سردرگمی گردشگران و فراهم کردن رضایت آنان، سهولت در جابجایی توریسم و ارتقا امنیت عنوان کرد.
در ادامه این جلسه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی به ارزیابی عملکرد مناطق 22گانه تاکسیرانی در سالی گه گذشت پرداخت و از مدیران مناطق تاکسیرانی خواست تا در سال جدید با ارائه برنامه و راهکارهای موثر نظم بیشتری را در پایانه های تاکسیرانی برقرار کرده و تعامل بیشتری با تاکسیرانان زحمتکش تهران داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی