ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی اقتصادی ردمی با اندروید پای و دوربین سلفی قدرتمند در راه است

سال ۲۰۱۷ میلادی شیائومی از سری گوشی اقتصادی ردمی Y رونمایی کرد و سال گذشته نیز دومین تلفن هوشمند این سری یعنی ردمی Y2 را معرفی نمود. حال لیست مشخصات کامل شیائومی ردمی Y3 در پرتال Wi-Fi Alliance ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سال ۲۰۱۷ میلادی شیائومی از سری گوشی اقتصادی ردمی Y رونمایی کرد و سال گذشته نیز دومین تلفن هوشمند این سری یعنی ردمی Y2 را معرفی نمود. حال لیست مشخصات کامل شیائومی ردمی Y3 در پرتال Wi-Fi Alliance رویت شده و بر همین اساس مشخص شده که این موبایل به صورت پیشفرض از اندروید ۹ پای پشتیبانی می‌کند و رابط کاربر مخصوص کمپانی چینی یعنی MIUI 10 روی این سیستم عامل سوار شده است.

ردمی Y3

علاوه بر این موبایل یاد شده تنها از وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی خواهد کرد و قابلیت پشتیبانی از وای فای ۵ گیگاهرتزی برای آن تعبیه نشده تا هزینه تولید آن بالا نرود. به همین دلیل احتمالاً این موبایل به قیمتی کمتر از ۱۴۴.۵ دلار عرضه خواهد شد.

ردمی Y3

بر اساس گزارش وب سایت xda-developers، شیائومی به احتمال قوی برای این موبایل از چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ یا ۶۳۶ استفاده خواهد کرد و ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیارش قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد که ردمی Y3 همانند دیگر تلفن های هوشمند سری Y از یک دوربین سلفی قدرتمندی بهره ببرد چرا که یک سنسور۱۶ مگاپیکسلی عریض نقش دوربین سلفی ردمی Y2 را ایفا می‌کرد و این گوشی مسلماً دوربین بهتری خواهد داشت.

ردمی Y3

علاوه بر این ردمی Y2، باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی داشت و به احتمال قوی ظرفیت باتری ردمی Y3 بیشتر از قبل خواهد شد. ضمن اینکه انتظار می‌رود شیائومی برای این موبایل یک صفحه نمایش با رزولوشن +Full HD در نظر بگیرد و دوربین سلفی قدرتمند را در بریدگی بالای نمایشگرش قرار دهد. باید گفت که هنوز قیمت تاریخ عرضه دقیقی برای جدیدترین گوشی از سری گوشی اقتصادی ردمی Y اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی