ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن ایرانگردی
نرم افزار و اپلیکیشن

سفر بخیر؛ اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانگردی احتیاج دارید

چهار روز از تعطیلات عید گذشته اما اگر هنوز برای سفر برنامه‌ای نریخته‌اید، همچنان فرصت هست؛ اصلا شاید به برنامه خاصی احتیاج نداشته باشید و فقط کافی باشد که همت کنید و دل به جاده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

چهار روز از تعطیلات عید گذشته اما اگر هنوز برای سفر برنامه‌ای نریخته‌اید، همچنان فرصت هست؛ اصلا شاید به برنامه خاصی احتیاج نداشته باشید و فقط کافی باشد که همت کنید و دل به جاده بزنید.

ضمن تبریک سال نو به شما همراهان همیشگی دیجیاتو، در این مقاله می‌خواهیم اپلیکیشن‌هایی را معرفی کنیم که برای ایرانگردی ارزان و مقرون به صرفه به کمک‌تان می‌آیند. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها حتی اگر برنامه مشخصی برای سفر نداشته باشید هم هرگز گمراه و سرگردان نمی‌شوید و سفر خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.

پس از شما دعوت می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

برای پیدا کردن جاهای دیدنی هر شهر:

پیاده

اپلیکیشن ایرانگردی

یکی از بهترین تفریحات نوروزی می‌تواند تهران‌گردی باشد. معمولا در ایام عید، پایتخت ایران خلوت‌تر از هر زمان دیگر می‌شود و این بهترین فرصت برای گشت و گذار در دیدنی‌های این شهر زیبا، تاریخی و دوست‌ داشتنی است.

اپلیکیشن پیاده به جرأت یکی از قوی‌ترین اپلیکیشن‌های تهران‌گردی است. با استفاده از آن می‌توانید از رویدادها و جشنواره‌هایی که در شهر برگزار می‌شوند مطلع شوید و اطلاعات کاملی در مورد موزه‌ها، خیابان‌ها و آثار تاریخی تهران بدست بیاورید. بخش قابل توجهی از اطلاعات اپلیکیشن پیاده از نظرات مردم تأمین می‌شود، بنابراین با سر زدن به قسمت نظرات می‌توانید پیش از رفتن به هر نقطه از وضعیت و حال و هوای آن به خوبی با خبر شوید.

پیاده

پیاده

سازنده: لنا وفایی قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 6.7 مگابایت زبان:

همگردی

اپلیکیشن ایرانگردی

اپلیکیشن همگردی یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای توریسم و گردشگری است که پوشش کامل و همه‌جانبه‌ای از دیدنی‌های کشورمان دارد. به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی مکان‌نمایی، در همگردی می‌توانید راجع به دور افتاده‌ترین آثار تاریخی و روستاهای کشور هم اطلاعات خوب و دقیقی پیدا کنید.

دایره اطلاعات همگردی، صرفا به مکان‌های دیدنی محدود نیست و می‌تواند رستوران‌ها، مراکز خرید و سایر مراکز خدماتی را هم به شما پیشنهاد بدهد. با این حساب با نصب این اپ پیش از شروع سفر، ابدا ضرر نخواهید کرد.

همگردی

همگردی

سازنده: همگردی قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 3.3 مگابایت زبان:

برای رزرو اقامتگاه‌های ارزان:

اتاقک

اپلیکیشن ایرانگردی

مزیت اپلیکیشن اتاقک نسبت به سایر محصولات رزرو هتل، در معرفی اقامتگاه‌های شخصی و بوم‌گردی است. اتاقک در واقع پلتفرمی است که مردم سراسر کشور می‌توانند در آن خانه‌های شخصی خود را به مسافران اجاره دهند و از این طریق کسب درآمد داشته باشند.

نکته خوب استفاده از اتاقک، رزرو اینترنتی است. این یعنی در رزرو یک اقامتگاه هیچ پول نقدی رد و بدل نمی‌شود و مبلغ پرداختی شما مستقیما به حساب میزبان واریز خواهد شد. برای آشنایی هر چه بیشتر با امکانات این اپلیکیشن توصیه می‌کنیم تماشای ویدیوی تهیه شده توسط دیجیاتو را از دست ندهید.

اتاقک

اتاقک

سازنده: اتاقک قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 7.6 / 6.6 مگابایت زبان:

تریپین

اپلیکیشن ایرانگردی

اگر با اتاقک نتوانستید اقامتگاه مد نظرتان را بیابید، بد نیست به تریپین هم سری بزنید. این اپلیکیشن هم یکی دیگر از محصولاتی است که برای ترویج بوم‌گردی تلاش کرده و رزرو اقامتگاه‌های شخصی را برایتان فراهم می‌کند.

یکی از مزایای تریپین، امکان صحبت مستقیم با میزبان پیش از رزرو اقامتگاه‌هاست. پیش از رزرو هر ویلا، سوئیت یا خانه محلی می‌توانید موقعیت آن روی نقشه را پیدا کرده و پرداخت را به صورت آنلاین انجام بدهید تا حین سفر بابت محل اقامت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

تریپین

تریپین

سازنده: تریپین قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 8.6 / 10.2 مگابایت زبان:

برای مسیریابی با جزئیات کافی:

مسیریاب نشان

اپلیکیشن ایرانگردی

شاید برای پیدا کردن راه در سفر، مسیریاب‌های خارجی را ترجیح بدهید. اما بد نیست بدانید که مسیریاب‌های بومی به دلیل دسترسی بهتر به دیتابیس‌های داخلی جزئیات بیشتری را روی نقشه به شما نشان می‌دهند.

به عنوان مثال با ورود به هر شهر می‌توانید جزئیات کاملی از مکان‌هایی مثل هتل، پمپ بنزین، فروشگاه‌ها، آثار تاریخی، درمانگاه‌ها و ... را در حین مسیریابی ببینید و این یکی از خصوصیاتی است که مسیریاب نشان در آپدیت جدید خود به آن مجهز شده است. با این حساب با داشتن یک مسیریاب ایرانی در گوشی ابدا متضرر نخواهید شد.

مسیریاب نشان

مسیریاب نشان

سازنده: نشان قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 20.1 مگابایت زبان:

برای حساب مخارج سفر:

ونتا

اپلیکیشن ایرانگردی

یکی از مشکلات همیشگی سفرهای مجردی، محاسبه دنگ هر نفر است؛ این که چه کسی بیشتر خرج کرده و هر کدام از اعضا چند تومان به مادر خرج بدهی دارند و مسائلی از این قبیل. اپلیکیشن ونتا با محاسبه درست و دقیق دنگ هر نفر، این مشکلات را به طور کامل از سر راهتان بر می‌دارد.

وِنتا | تقسیم هزینه ها و محاسبه دنگ

وِنتا | تقسیم هزینه ها و محاسبه دنگ

سازنده: ilimitado قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.5 مگابایت زبان:

برای کمپینگ و اقامت در طبیعت:

Offline Survival Manual

اپلیکیشن ایرانگردی

اقامت در طبیعت و نقاط دور افتاده بدون آنکه اصول کمپینگ را بدانید، حماقتی بیش نیست. بنابراین بهتر است پیش از آن که با یک گله گرگ وحشی و گرسنه مواجه شوید، اصول اولیه برای زنده‌ ماندن در طبیعت را بدانید.

Offline Survival Manual هر آنچه لازم است برای بقا در طبیعت بدانید را به شما بازگو می‌کند؛ از انتخاب نقطه مناسب برای چادر زدن گرفته تا نحوه روشن کردن آتش بدون کبریت، آموزش دور کردن حیوانات وحشی و به طور کلی مسائلی که هر گردشگر حرفه‌ای باید به آن‌ها مسلط باشد.

Offline Survival Manual

Offline Survival Manual

سازنده: ligi قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.4 مگابایت زبان:

Fishing Knots

اپلیکیشن ایرانگردی

این که بدانید چه گره‌ای در کجا کاربرد دارد، خودش به تنهایی هنری است که خیلی‌ها از آن بی‌بهره هستند. اگر قصد اقامت در طبیعت را دارید، بد نیست یکی دو مورد از این گره‌ها را یاد بگیرید و هنرتان را برای همسفران خود به نمایش بگذارید.

Fishing Knots انواع گره برای کارهای مختلف را به صورت قدم به قدم به شما آموزش می‌دهد که برای یدک‌کش کردن خودرو، بستن بار روی سقف وسایل نقلیه، کوهنوردی و قایقرانی و انواع دیگر ورزش‌ها می‌توانند کاربرد داشته باشند.

Fishing Knots

Fishing Knots

سازنده: MP Fish قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۵ فروردین ۱۳۹۸

    ایرانگردی؟با این وضع اقتصادی نهایتا بتونیم تهرانگردی کنیم.

مطالب پیشنهادی