ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تحریم های آمریکا علیه ایران
تکنولوژی

دختر بنیان‌گذار هواوی از طرفداران محصولات اپل است

مدیر مالی ارشد هواوی یعنی منگ وانژو که به تازگی به درخواست آمریکا در کانادا بازداشت شده، در زمان بازداشت یک مک بوک ۱۲ اینچی، یک آیفون 7 پلاس و یک آیپد پرو را با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۰

مدیر مالی ارشد هواوی یعنی منگ وانژو که به تازگی به درخواست آمریکا در کانادا بازداشت شده، در زمان بازداشت یک مک بوک ۱۲ اینچی، یک آیفون 7 پلاس و یک آیپد پرو را با خود حمل می‌کرده است.

این موضوع از آن‌جایی که او جدا از داشتن سمت مدیریت مالی هواوی، دختر موسس این کمپانی هم محسوب می‌شود، کمی خجالت آور به نظر می‌رسد. پیش از این هم ارسال یکی از توییت‌های هواوی با استفاده از آیفون سر و صداهای زیادی را میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به پا کرده بود.

در حال حاضر و بر خلاف گذشته فشاری روی کارمندان کمپانی‌های بزرگ برای استفاده از محصولات همان کمپانی نیست و به راحتی می‌توان کارمندان گوگل و مایکروسافتی را پیدا کرد که استفاده از آیفون، مک بوک و آیپد را به تولیدات شرکتی که در آن شاغل هستند ترجیح می‌دهند. با این حال برخی کمپانی های چینی در حمایت از هواوی استفاده از آیفون را کنار گذاشته بودند.

محصولات هواوی از گوشی‌های هوشمند گرفته تا لپ‌تاپ‌هایی مانند میت بوک ایکس پرو همه مورد توجه کاربران و منتقدان معتبر حوزه تکنولوژی قرار گرفته‌اند و هنوز مشخص نیست که چرا وانژو باز هم علاقه‌ای به استفاده از محصولات کمپانی خودش نداشته. البته نباید از این موضوع غافل شد که او در زمان دستگیری، جدا از آیفون خود یک هواوی میت 20 را هم حمل می‌کرده است.

طی ماه‌های اخیر هواوی با بحران تحریم از سمت کشورهای بزرگ جهان روبرو شده. اخیرا هم ۱۱ سناتور آمریکایی با ارسال نامه ای به «جیمز ریچارد ریک پری»، وزیر انرژی و «کرستن نیلسن» وزیر امنیت داخلی ایالات متحده خواستار ممنوعیت فروش انواع تجهیزات سولار هواوی شده اند. البته از سوی دیگر اتحادیه اروپا تصویب تحریم‌های آمریکا علیه هواوی را رد کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۵ فروردین ۱۳۹۸

    چون میدونه دستگاهای تولید خودشون توسط دولت چین شنود میشه.

مطالب پیشنهادی