ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید ارباب حلقه‌ها رونمایی شد

استودیو دِیدلیک اینترتینمنت (Daedalic Entertainment) که برای ساخت بازی‌های ماجراجوییِ داستان محور شناخته می‌شود، در جریان رویداد GDC 2019 از جاه طلبانه ترین پروژه‌ی خود رونمایی کرد. این بازی بر اساس سری کتاب‌های ارباب حلقه‌ها ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۲:۲۸

استودیو دِیدلیک اینترتینمنت (Daedalic Entertainment) که برای ساخت بازی‌های ماجراجوییِ داستان محور شناخته می‌شود، در جریان رویداد GDC 2019 از جاه طلبانه ترین پروژه‌ی خود رونمایی کرد. این بازی بر اساس سری کتاب‌های ارباب حلقه‌ها و با نام The Lord of the Rings: Gollum ساخته می‌شود.

همان‌طور که از نام آن پیداست، داستان این بازی برپایه‌ی زندگی گالوم نوشته شده. او همانند فرودو یک هابیت بوده و پیش از اینکه تحت تاثیر قدرت حلقه به چنین شرایطی دچار شود، در کنار رودخانه ساکن بوده است. اینطور که به نظر می‌رسد، بخش عمده‌ی داستان بازی به اتفاقات زندگی این هابیت پیش از تبدیل شدن به گالوم خواهد پرداخت.

طبق اطلاعات منتشر شده، برای ساخت The Lord of the Rings: Gollum از انجین گرافیکی آنریل استفاده می‌شود. این بازی که احتمالاً کلیک و اشاره است، در تاریخ نامشخصی از سال 2021 میلادی برای پی سی و کنسول‌های آن زمان (احتمالاً پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ) عرضه خواهد شد.

پس از معرفی بازی The Lord of the Rings: Gollum در جریان رویداد GDC 2019، وبسایت گیمزبیت مصاحبه‌ای را با فیکتِلمن، یکی از مسئولان استودیو دیدلیک اینترتینمنت، انجام داد. او در این مصاحبه گفت داستان بازی همزمان با اتفاقات قسمت اول سری کتاب‌ها، یعنی The Fellowship of the Ring جریان دارد:

برخی از شخصیت‌های کتاب چیزهایی درباره‌ی گذشته‌ی گالوم می‌گویند اما هیچ کس نمی‌داند دقیقاً چه اتفاقی برای او رخ داد. این [شرح دقیق گذشته‌ی گالوم] وظیفه‌ی ماست.

این موجود عجیب و غریب به واسطه‌ی دوگانگی شخصیتی، یکی از پیچیده‌ ترین کاراکترهای سری کتاب‌های ارباب حلقه‌هاست. گاهی گالوم که شخصیتی منفور است کنترل را بدست می‌گیرد و گاهی نیز اسمیگل حرف اول و آخر را می‌زند. این موضوع به خوبی در آثار اقتباسی پیتر جکسون به نمایش گذاشته شد و بازی نیز به آن خواهد پرداخت.

با توجه به صحبت‌های فیکتلمن، در بخش‌هایی از داستان کاربر مجبور به تصمیم گیری می‌شود. گزینه‌هایی که در آن شرایط پیش روی او قرار می‌گیرند، تعدادی برخواسته از شخصیت اسمیگل و تعدادی نیز برخواسته از گالوم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی