ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

۲ مدل حرفه‌ای و ارزان‌ قیمت سوییچ به‌زودی معرفی می‌شوند

بر اساس گزارشی که از سمت وال استریت ژورنال منتشر شده، به‌زودی باید منتظر عرضه دو مدل جدید از نینتندو سوییچ باشیم. گفته می‌شود یکی از مدل‌ها ارزان‌تر از نمونه فعلی خواهد بود و دیگری ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

بر اساس گزارشی که از سمت وال استریت ژورنال منتشر شده، به‌زودی باید منتظر عرضه دو مدل جدید از نینتندو سوییچ باشیم. گفته می‌شود یکی از مدل‌ها ارزان‌تر از نمونه فعلی خواهد بود و دیگری نیز ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای گیمرهای حرفه‌ای خواهد داشت.

ظاهرا در مدل ارزان‌تر باید شاهد حذف قابلیت ویبره باشیم و کنترلر‌های جدا شونده جوی-کان هم در این مدل حضور نخواهند داشت. گفته می‌شود هدف نینتندو از عرضه این مدل هدف قرار دادن بازار کنسول‌های دستی و ارائه جایگزینی برای 3DS است.

در نتیجه داک سوییچ از این مدل حذف خواهد شد. پیش از این گفته می‌شد احتمال حذف درگاه کاتریج نیز وجود دارد و در این صورت کاربران این کنسول تنها از طریق فروشگاه نینتندو به بازی‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

نینتندو سوییچ

در این گزارش اشاره‌ای به ویژگی‌های مدل گران‌تر نشده اما انتظار می‌رود که نینتندو سوییچ حرفه‌ای رزولوشن بیشتری نسبت به مدل فعلی داشته و از قدرت پردازشی و گرافیکی بالاتری هم بهره ببرد. در حال حاضر مدل فعلی این کنسول هیبریدی از چیپست چهار ساله تگرا ایکس وان استفاده می‌کند که کمی برای کنسول جدیدی مانند نینتندو سوییچ قدیمی محسوب می‌‌شود. در نتیجه، باید شاهد همکاری احتمالی بین نینتندو و انویدیا برای تولید چیپست جدیدی باشیم.

جزییات دقیقی از تاریخ عرضه این کنسول‌ها در دسترس نیست اما پیش از این هم اخباری مبنی بر احتمال عرضه نینتندو سوییچ ارزان قیمت در سال ۲۰۱۹ شنیده می‌شد. نینتندو سوییچ همچنان به عملکرد خوب خود در بازارهای بین المللی ادامه می‌دهد. طبق گزارش اخیر گروه NPD، این کنسول برای دومین ماه پیاپی در در صدر لیست پرفروش‌ترین کنسول‌های ایالات متحده قرار گرفته است.

نظر شما در مورد عرضه ۲ مدل مختلف از نینتندو سوییچ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی