ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

افشای ویژگی‌ها و تصاویر مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم

اخیرا یک نسخه ابتدایی از مرورگر اج بر پایه کرومیوم در سایت‌های اشتراک‌گذاری فایل منتشر شده که نشان می‌دهد باید چه توقعاتی از نسخه نهایی این مرورگر داشته باشیم. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، مایکروسافت در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

اخیرا یک نسخه ابتدایی از مرورگر اج بر پایه کرومیوم در سایت‌های اشتراک‌گذاری فایل منتشر شده که نشان می‌دهد باید چه توقعاتی از نسخه نهایی این مرورگر داشته باشیم.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، مایکروسافت در حال توسعه نسخه جدید مرورگر اج بر پایه کرومیوم است و به همین دلیل در این نسخه شاهد برخی از قابلیت‌های کلیدی کروم مانند همگام سازی علاقه‌مندی‌ها و برخی از ویژگی‌های سفارشی به سلیقه کاربر هستیم.

در ضمن روند سینک شدن اطلاعات روی مرورگر به جای اکانت گوگل با اکانت مایکروسافت شما انجام خواهد شد. این موضوع از آن‌جایی که نسخه اندروید اج هم تنها از اکانت مایکروسافت پشتیبانی می‌کند چندان عجیب نیست.

پیش از این هم در بررسی سایت ورج از این مرورگر به عملکرد خوب آن روی ویندوز 10 اشاره شده بود و ظاهرا این مرورگر تنها با کمبود برخی از ویژگی‌های مهم اج روبرو است. به طور کلی مایکروسافت هنوز برخی‌ از ویژگی‌های کلیدی را به این مرورگر اضافه نکرده. برای مثال در حال حاضر رنگ‌آمیزی با استفاده از قلم امکان پذیر نبوده و حالت تاریک نیز تنها به صورت محدودی در دسترس است.

از نظر ظاهری، این مرورگر بیشتر از اج به کروم شباهت دارد. البته مایکروسافت ویژگی‌های ظاهری مهمی را به آن اضافه کرده تا با محیط ویندوز 10 همخوانی داشته باشد.

این موضوع را به خوبی می‌توان در بخش تنظیمات مرورگر که هیچ شباهتی به کروم ندارد متوجه شد. جدا از این موارد، مایکروسافت در حال کار روی نسخه‌ای از مرورگر اج برای سیستم عامل مک است. البته هنوز نمی‌دانیم که این مرورگر همگام با نسخه ویندوز اج به‌روزرسانی خواهد شد یا خیر.

در انتها برای دانلود نمونه اولیه مرورگر اج بر پایه کرومیوم می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Danny 3773
    Danny 3773 | ۵ فروردین ۱۳۹۸

    چرا واسه من نصب نمیشه؟

مطالب پیشنهادی