ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A90
تکنولوژی

گلکسی A90 با نمایشگری ویژه و چیپستی قدرتمند معرفی می‌شود

گلکسی A90 یکی از مورد انتظارترین موبایل های سامسونگ است که حدود ۲ هفته به معرفی آن باقیمانده و حالا افشاگرها از نمایشگر بزرگ و پردازنده قدرتمند آن خبر داده اند. سامسونگ قبلا مجهز شدن این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۲

گلکسی A90 یکی از مورد انتظارترین موبایل های سامسونگ است که حدود ۲ هفته به معرفی آن باقیمانده و حالا افشاگرها از نمایشگر بزرگ و پردازنده قدرتمند آن خبر داده اند.

سامسونگ قبلا مجهز شدن این موبایل به صفحه نمایش اینفینتی بدون بریدگی را تایید کرده بود که احتمالا در آن شاهد هیچ زائده ای با عنوان حفره یا بریدگی نخواهیم بود. حالا «استیو همرستوفر»، از افشاگران شناخته شده با انتشار توییتی مهر تاییدی بر این خبر زده است.

به گفته وی در پنل نمایش گلکسی A90 از هیچ بریدگی یا حفره ای خبری نیست و عرض حاشیه های کناری و پایین آن هم به ترتیب از ۱.۲ و ۳.۶ میلیمتر فراتر نمی رود. بر این اساس صفحه نمایش این موبایل ۶.۷ اینچی است و از بزرگترین گوشی های سامسونگ به شمار می رود. او همچنین به شنیده هایی در مورد استفاده از شارژ سریع ۳۵ واتی برای این دستگاه نیز اشاره کرده استگلکسی A90

Ice Universe از دیگر افشاگران شناخته شده هم در صفحه شخصی خود به توان پردازش این دستگاه پرداخته است. در حالی که قبلا از مجهز شدن گلکسی A90 به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ سخن گفته می شد، وی از تعبیه چیپست جدید اسنپدراگون ۷۱۵۰ در آن خبر داده که متعلق به سری ۷۰۰ این تراشه ها است.

این تراشه قدرتمند احتمالا طی فرایند ۸ نانومتری تولید شده و از نظر کارایی بین مدل های ۸۴۵ و ۸۵۵ قرار می گیرد که از توان بالای آن حکایت دارد.

اطلاعات بیشتری از این موبایل در دسترس نیست اما بر اساس گمانه زنی های فعلی مدل پایه گلکسی A90 به دوربین جهنده، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

احتمال عرضه نسخه های گرانقیمت تر با سخت افزار قوی تر نیز چندان دور از ذهن نیست. انتظار می‌رود گلکسی A90 طی مراسمی ویژه و در ۲۱ فروردین معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی