ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بخش بتل رویال جایی در کال او دیوتی بعدی ندارد

سازندگان Call of Duty: Black Ops 4 تصمیم به حذف بخش داستانی از این عنوان گرفتند تا با تمرکز بیشتری روی حالت بتل رویال این عنوان کار کنند. حال و حتی بعد از واکنش‌های مثبت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

سازندگان Call of Duty: Black Ops 4 تصمیم به حذف بخش داستانی از این عنوان گرفتند تا با تمرکز بیشتری روی حالت بتل رویال این عنوان کار کنند. حال و حتی بعد از واکنش‌های مثبت نسبت به بخش بلک‌اوت بازی بلکس آپس 4، ظاهرا نباید در کال او دیوتی بعدی منتظر یک بخش بتل رویال باشیم.

کال او دیوتی بعدی که در سال 2019 عرضه می‌شود، به دست استودیو اینفینیتی وارد ساخته خواهد شد که پیش از این تجربه ساخت سه گانه Modern Warfare را در کارنامه خود دارد. حال و بر اساس گزارشی که از سمت Gaming Intel منتشر شده، ظاهرا سران اکتیویژن و این استودیو ساخت یک بخش داستانی را به داشتن حالت بتل رویال ترجیح داده‌اند.

کال او دیوتی بتل رویال

به طور کلی، ظاهرا قرار است کال او دیوتی 2019 شامل یک بخش داستانی، یک حالت کو-آپ و در نهایت یک مد رقابتی آنلاین مشابه با قسمت‌های قبلی باشد. همچنین در این گزارش به این نکته اشاره شده که بخش آنلاین این بازی هم بیشتر به المان‌های کلاسیک سری کال او دیوتی وفادار خواهد بود و برخی از مکانیک‌های فعلی بلک آپس 4 از بازی حذف خواهند شد.

البته هیچ کدام از موارد بالا هنوز توسط اکتیویژن تایید یا رد نشده‌اند و برای انتشار اطلاعات دقیق‌تری از این بازی باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم. پیش از این هم در گزارش درآمد اکتیویژن و استودیو اینفینیتی‌وارد، علاوه بر تایید ساخته شدن قسمت بعدی به دست این استودیو نام آشنا، اعلام شد که بخش داستانی باز هم به این سری باز خواهد گشت. 

در ضمن در حال حاضر نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare برای مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس به صورت رایگان در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۶ فروردین ۱۳۹۸

    اصلا کالاف و عشقس با بخش داستان . به به چه شود به یاد گذشته

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۵ فروردین ۱۳۹۸

    به نظر من بخش داستانی بهتره چون به اندازه کافی بازی بتل رویال داریم

مطالب پیشنهادی