ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل نیوز پلاس
تکنولوژی

اپل از سرویس «نیوز پلاس» رونمایی کرد؛ ۳۰۰ مجله در قاب آیفون

اپل طی کنفرانس Show time از سرویس اشتراک مجلات «اپل نیوز پلاس» رونمایی کرد که به عنوان نسخه ارتقا یافته اپ نیوز این شرکت امکان دسترسی به تعداد زیادی از مجلات معتبر و روزنامه های ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۱:۱۷

اپل طی کنفرانس Show time از سرویس اشتراک مجلات «اپل نیوز پلاس» رونمایی کرد که به عنوان نسخه ارتقا یافته اپ نیوز این شرکت امکان دسترسی به تعداد زیادی از مجلات معتبر و روزنامه های منتخب را فراهم می سازد.

کمپانی کوپرتینویی امشب از مطالعه ماهیانه بیش از ۵ میلیون مقاله در سرویس اپل نیوز خبر داد که آن را به برترین اپ خبری دنیا بدل کرده است. این کمپانی با هدف مقابله با انتشار اخبار کذب و البته درآمدزایی بیشتر از ارائه سرویس جدیدی به نام نیوز پلاس خبر داده که بیشتر شامل مطالب تحلیلی و بلند است.

این سرویس که فعلا تنها در آمریکا و کانادا در دسترس است، بیش از ۳۰۰ مجله معتبر از جمله The New Yorker, Esquire, The Altantic, Men’s Health و Vogue، نشریاتی مثل وال استریت ژورنال و لس انجلس تایمز و حتی مطالب سایت تک کرانچ را با هزینه اشتراک ماهیانه ۹.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می دهد و این در حالی است که برای خرید سالیانه آنها در حالت عادی باید حدود ۸ هزار دلار هزینه پرداخت کرد.

علاوه بر این مشترکان اپل نیوز پلاس بدون پرداخت هزینه اضافه می توانند مطالب را با شش نفر دیگر از اعضای Family به اشتراک بگذارند.اپل نیوز پلاس

کمپانی کوپرتینویی در انتخاب این مجلات برای انتشار در اپل نیوز پلاس روی کیفیت بالا و صحت محتوا تمرکز کرده که به باور برخی بیان آن در جریان کنفرانس امشب طعنه ای به فیسبوک نیز به حساب می آمد. راجر، معاون ارشد بخش اپ های اپل در این باره گفت:

ما نه شما را مجبور به خواندن می کنیم و نه اجازه می دهیم موسسات تبلیغاتی کاربران را رهگیری کنند.

مطالب پوشش داده توسط این مجلات بسیار متنوع بوده و شامل زمینه هایی از قبیل سرگرمی، سینما، مد، اخبار، سیاست، سلامت، سبک زندگی، مسافرت و غیره می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی