ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدفون بیسیم هواوی
تکنولوژی

هدفون بیسیم هواوی FreeLaces با قابلیت شارژ از طریق گوشی معرفی شد

هواوی علاقه‌ی زیادی دارد که هنگام رونمایی از یک گوشی جدید، چند محصول دیگر هم کنار آن معرفی کند و انتخاب‌های زیادی برای کاربر فراهم نماید. این بار هم در مراسم معرفی پرچمدار جدید هواوی P30 در ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۹

هواوی علاقه‌ی زیادی دارد که هنگام رونمایی از یک گوشی جدید، چند محصول دیگر هم کنار آن معرفی کند و انتخاب‌های زیادی برای کاربر فراهم نماید. این بار هم در مراسم معرفی پرچمدار جدید هواوی P30 در شهر پاریس فرانسه اینکار تکرار شده و از جدیدترین هدفون بیسیم هواوی یعنی FreeLaces و طراحی تازه‌اش رونمایی شده است.

هدفون بیسیم هواوی

جدیدترین هدفون بیسیم هواوی FreeLaces نام دارد و در نگاه اول گزینه‌ی مناسبی برای گوش دادن به موسیقی در حین حرکت و ورزش به نظر می‌آید.

در ابتدا باید گفت که این هدفون‌ها کاملاً بیسیم نیستند و یک کابل وظیفه اتصال میان دو گوشی کوچک را بر عهده دارد. با این وجود هواوی سال گذشته، چیزی شبیه به ایرپاد را معرفی کرده بود که Freepods نام داشت اما هیچگاه عرضه نشد.

هدفون بیسیم هواوی

با این حال روی کابل ضخیم توصیف شده و زیر دو گوشی هدفون، دو سری کلید کنترل، میکروفون و باتری تعبیه شده و کاربر می‌تواند به کمک آن ۱۸ ساعت از FreeLaces استفاده کند.

قسمت ضخیم کابل که در تصویر نیز مشخص است را می‌توان از طریق درگاه USB-C شارژ کرد. این مسئله بدین معنی است که کاربر هر لحظه می‌تواند قسمتی از هدفون بیسیم هواوی را باز کرده و آن را به درگاه زیرین گوشی P30 خود متصل کند تا پروسه شارژ باتری آغاز شود.

هدفون بیسیم هواوی

نکته جالب توجه در طراحی FreeLaces این است که دکمه‌های کنترل و باتری این هدفون زیر هر دو گوشی آن تعبیه شده‌اند تا توازن وزن هدفون در دو طرف سر کاربر برقرار شود.

این هدفون می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به موسیقی و دوندگان و ورزشکاران باشد چرا که علاوه بر باتری قوی، بدنه‌ی محکمی هم دارد و موفق شده استاندارد IPX 5 برای مقاومت در برابر عناصر مختلف را کسب کند.

جدیدترین هدفون بیسیم هواوی یعنی FreeLaces به چهار رنگ نارنجی، مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد اما هنوز تاریخ عرضه و قیمت دقیق آن مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Tehrani
    Ali Tehrani | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سلام
    میخواستم خواهش کنم اگه این هدفون وارد ایران شد و قیمت ش مشخص شد پست ش کنید تو پیج اینستا تون
    من واقعا منتظر خرید این هدفون م
    پیداش هم نمی کنم

مطالب پیشنهادی