ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عینک هوشمند هواوی
تکنولوژی

هواوی با همکاری Gentle Monster از یک عینک آفتابی هوشمند رونمایی کرد

هواوی در جریان مراسم رونمایی از دو پرچمدار پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو که ساعاتی پیش در پاریس برگزار شد، از یک عینک آفتابی هوشمند هم رونمایی کرد. شرکت چینی در طراحی این عینک با Gentle ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۴

هواوی در جریان مراسم رونمایی از دو پرچمدار پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو که ساعاتی پیش در پاریس برگزار شد، از یک عینک آفتابی هوشمند هم رونمایی کرد. شرکت چینی در طراحی این عینک با Gentle Monster، یکی از برترین برند‌های عینک‌سازی در کره جنوبی همکاری کرده و قرار است مدل‌های مختلفی از آن را روانه بازار کند.

هدف هواوی از ساخت این محصول، ارائه جایگزینی برای ایرباد بوده؛ وسیله‌ای که به لطف آن برای برقراری مکالمات تلفنی نیازی نیست چیزی را درون گوشتان بگذارید، بلکه گذاشتن این عینک شیک روی چشم‌تان برای صحبت با طرف مقابل کفایت می‌کند.

عینک هوشمند هواوی هیچ دکمه‌ای ندارد، اما برای پاسخ دادن به تماس‌های دریافتی می‌توانید با انگشت روی دسته عینک ضربه بزنید. جالب است بدانید که آنتن، ماژول شارژر، میکروفون دوگانه، پردازنده، اسپیکر و باتری این عینک همگی در دسته‌های آن تعبیه شده‌اند.

عینک هوشمند هواوی

همانطور که گفتیم، عینک هوشمند هواوی از دو میکروفون بهره می‌برد تا به بهترین شکل صدای شما را تشخیص بدهد؛ حتی زمانی که در نقاط شلوغ حضور داشته باشید یا عینک تا بینی‌تان پایین آمده باشد.

اما در انتهای دسته که روی گوش‌ شما سوار می‌شود، اسپیکرهای استریو تعبیه شده تا بتوانید به راحتی صداها را بشنوید. نکته غافلگیرکننده اینجاست که هواوی هیچ دوربینی برای این عینک در نظر نگرفته که به نظر می‌رسد به دلیل پیشگیری از جنجال‌های احتمالی بر سر به خطر افتادن حریم خصوصی افراد بوده است.

این عینک منحصر به فرد، مجهز به پورت یو اس بی نوع C هم هست و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. هواوی در خصوص قیمت این عینک هوشمند صحبتی به میان نیاورد، اما برای عرضه آن در بازار باید تا ماه جولای سال جاری منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pishro
    pishro | ۶ فروردین ۱۳۹۸

    قیمت

مطالب پیشنهادی