ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A70
تکنولوژی

گلکسی A70 معرفی شد؛ نمایشگر وسیع و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی

گلکسی A70 با نمایشگر سینماتیک ۶.۷ اینچی حتی با استانداردهای امروزی هم یک گوشی بزرگ به نظر می رسد و احتمالا برای علاقمندان به تماشای ویدیو و گیم گزینه ای ایده ال خواهد بود. جدیدترین ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

گلکسی A70 با نمایشگر سینماتیک ۶.۷ اینچی حتی با استانداردهای امروزی هم یک گوشی بزرگ به نظر می رسد و احتمالا برای علاقمندان به تماشای ویدیو و گیم گزینه ای ایده ال خواهد بود.

جدیدترین عضو سری گلکسی A از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می برد. این پنل میزبان یک بریدگی قطره ای است و سنسور اثر انگشت هم زیر آن تعبیه شده.گلکسی A70

پردازش داده ها توسط یک چیپست ۸ هسته ای صورت می گیرد که مدل آن هنوز شخص نشده اما در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد.

دوربین سه گانه گلکسی A70 شامل سنسور اصلی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 است که بزرگترین حسگر به کار رفته در کهکشانی های سامسونگ به شمار می رود. در کنار این سنسور حسگرهای الترا واید ۸ مگاپیکسلی (۱۲۳ درجه) و ۵ مگاپیکسلی عمق سنج قرار دارند. دوربین سلفی هم بسیار قدرتمند و ۳۲ مگاپیکسلی است.

شاید نمایشگر ۶.۷ اینچی کمی ترسناک به نظر برسد اما به لطف کاهش حواشی پنل عرض آن از ۷۶.۷ میلیمتر فراتر نرفته که تقریبا برابر با گوشی های گلکسی A7 و نوت ۹ است.گلکسی A70

از دیگر ویژگی های گلکسی A70 باید به پشتیبانی از microSD، اندروید پای با رابط کاربری One UI، باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۵ واتی اشاره کرد که برای نخستین بار توان تامین شارژ را در گوشی های سامسونگ از ۱۸ وات فراتر برده است.

این گوشی در رنگ های آبی، مشکی، سفید و مرجانی به دست کاربران می رسد اما کمپانی سازنده هنوز در مورد تاریخ عرضه و قیمت حرفی به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • حسین ملکی
    حسین ملکی | ۶ فروردین ۱۳۹۸

    سلام خدمت شما لطفا گلکسی a50.هم بررسی ویدیوییش بزارید قصد خرید داریم خیلی خوشم اومده ازش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی