ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 7
تکنولوژی

رندرهای وان پلاس ۷ دروبین جهنده را به تصویر می‌کشند [تماشا کنید]

شرکت وان پلاس چند وقتی است موبایل‌های جالب، منحصر به فرد و هیجان انگیزی عرضه می‌کند و کاربران مشتاقانه انتظار معرفی و عرضه پرچمدار جدید این شرکت یعنی وان پلاس 7 را می‌کشند. از این ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

شرکت وان پلاس چند وقتی است موبایل‌های جالب، منحصر به فرد و هیجان انگیزی عرضه می‌کند و کاربران مشتاقانه انتظار معرفی و عرضه پرچمدار جدید این شرکت یعنی وان پلاس 7 را می‌کشند. از این رو یک یوتیوبر معروف سعی کرده رندر‌های جدید این گوشی که OP7 هم خوانده می‌شود را کنار هم در یک ویدیو قرار دهد و آن را با مخاطبین به اشتراک بگذارد.

البته ماه گذشته مشخصات کامل وان پلاس 7 توسط یک فروشگاه اینترنتی افشا شده و کاربران تقریباً می‌دانند با چه نوع تلفن هوشمندی طرف هستند اما تماشای این ویدیو و رندر‌ های زیبای پرچمدار جدید وان پلاس خالی از لطف نخواهد بود.

احتمالاً مجهز شدن گوشی‌ های وان پلاس به قابلیت‌ های پرچمداران و قیمت پایین آنها جواب داده چرا که به نظر می‌رسد این شرکت با گوشی وان پلاس 7 قصد دارد بار دیگر همین روند را در پیش بگیرد.

هیجان انگیزترین چیزی که در رندر‌های این موبایل توجه کاربر را به خود جلب می‌کند، دوربین جهنده این موبایل است. وان پلاس برای پرچمدار بعدی خود یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته که به دستور کاربر از بالای بدنه‌ی آن بیرون می‌پرد.

بر اساس خبر‌های قبلی، وان پلاس ۷ به یک صفجه نمایش امولد ۶.۵ اینچی مجهز شده و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن به گفته سازندگانش، می‌تواند سریعترین سنسور در میان دیگر نمونه‌ های موجود جهان باشد.

وان پلاس 7
مشخصات کامل وان پلاس 7 که قبلاً لو رفته

همچنین موبایل یاد شده احتمالاً از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. وان پلاس برای این تلفن هوشمند یک آرایه دوربین سه گانه در نظر گرفته که از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی، یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی عریض و یک لنز ۵ مگاپیکسلی عمقی تشکیل می‌شود. شایعه شده که دوربین اصلی موبایل از تکنولوژی بزرگنمایی ۱۰ برابری بدون افت کیفیت نیز بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Modav
    Modav | ۶ فروردین ۱۳۹۸

    چیزی در مورد اون waterdrop display که نوشته نمیدونین؟!

    • امین قیاسی
      امین قیاسی | ۶ فروردین ۱۳۹۸

      چرا اگر کمی دقت کنین تو خود رندر‌ها و عکس‌های وان پلاس 7 مشخص شده که دوربین جهنده داره و نیازی به بریدگی قطره‌ای نیست. این تصویر مشخصات هم قبلاً منتشر شده و اگر به مطلب قدیمی مراجعه کنین می‌بینین که اونجا برای خیلی‌ها سؤال بود اما تو رندر‌های جدید مشخصه که نمایشگر وان پلاس 7 بریدگی نداره!
      لینک مطلب قبلی : https://dgto.ir/18la

مطالب پیشنهادی