ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه ایرباد کاملا بی سیم پاوربیتس توسط اپل [به روز رسانی: افشای اولین تصاویر]

کمپانی بیتس که اکنون جزو زیر مجموعه‌های اپل به شمار می‌رود قصد دارد ایرباد پاوربیتس بی سیم جدید خود را تا ماه آینده عرضه کند. به گزارش CNET ایرباد جدید کمپانی بیتس از لحاظ سخت افزاری بسیار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۷

کمپانی بیتس که اکنون جزو زیر مجموعه‌های اپل به شمار می‌رود قصد دارد ایرباد پاوربیتس بی سیم جدید خود را تا ماه آینده عرضه کند. به گزارش CNET ایرباد جدید کمپانی بیتس از لحاظ سخت افزاری بسیار شبیه به ایرپاد جدید اپل خواهد بود.

ایرباد پاوربیتس

به نقل از منابع آگاه زنجیره تولید و فروش اپل، ایرباد پاوربیتس بی سیم جدید به چیپ H1 اپل مجهز خواهد شد که کمپانی کوپرتینوی از همین چیپ برای ایرپاد بی سیم جدیدش بهره گرفته بود.

همچنین اپل برای این ایرباد، قابلیت دستیار صوتی سیری همیشه روشن نیز در نظر گرفته و کاربر برای استفاده از دستیار هوشمند اپل یعنی سیری، دیگر به فشردن کلید ندارد و تنها کافیست با ذکر عبارت کلیدی (Hey Siri)، سوال خود را بپرسد.

ایرباد پاوربیتس

H1 در واقع اولین چیپ‌ تولید شده توسط اپل است که منحصراً برای استفاده در هدفون‌های هوشمند توسعه یافته‌ به همین دلیل استفاده از این چیپ در ایرپاد و ایرباد پاوربیتس بی سیم موجب می‌شود که عمر باتری افزایش یابد. به همین دلیل گفته شده که کاربر می‌تواند با استفاده از ایرباد پاوربیتس بی سیم ۵ ساعت کامل، موسیقی گوش کند.

حال اگر بخواهیم تفاوت‌های این محصول با ایرپاد جدید اپل که چند روز پیش معرفی شد را نام ببریم، در ابتدا باید به طراحی متفاوت و رنگ مشکی آن اشاره کنیم. علاوه بر این ایرباد بی سیم در برابر آب و عرق مقاوم هستند و بدنه‌ی محکم و مقاومتری نسب به ایرپاد جدید اپل دارند.

ایرباد پاوربیتس

با این وجود هنوز اطلاعات دیگری نظیر قیمت این محصول لو نرفته اما در حال حاضر ایرپاد پاوربیتس 3 با سیم، قیمتی معادل ۱۹۹ دلار دارد. این در حالی است که ایرپاد جدید همراه کیس شارژ بدون سیم در زمان عرضه ۱۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. بنابراین بعید است که ایرپاد پاوربیتس بی سیم به قیمتی ارزان‌تر از ۱۹۹ دلار عرضه گردد.

 

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۴ فروردین ۹۸]

 

به روز رسانی:

امروز دست‌اندرکاران وب سایت 9to5Mac در انیمیشن‌های به روز رسانی iOS 12.2 موفق شدند اولین تصاویر ایرباد بی سیم پاوربیتس را بدست آورند و آن را افشا کنند. همانطور که انتظار می‌رفت ایربادهای جدید به هدفون‌های پاوربیتس ۳ شباهت زیادی دارند.

علاوه بر این تصویر یاد شده مشخص کرده که ایرباد کاملاً بی سیم پاوربیتس همانند ایرپاد جدید اپل یک جعبه شارژ خواهند داشت اما مشخص نیست که گجت مذکور به همراه این کیس عرضه می‌شود یا اینکه کاربر باید آن را جداگانه خریداری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی