ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خوب صحبت کردن
استراتژی رشد

منتخب تد: چطور صحبت کنیم تا دیگران به ما گوش دهند [تماشا کنید]

«جولیان ترژر» متخصص حوزه صدا و مدیر شرکت «آزانس صدا» است؛ شرکتی که در سطح بین المللی به کسب و کارها، اداره ها، خرده فروشی ها، فرودگاه ها و ... در طراحی صدا در محیط ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

«جولیان ترژر» متخصص حوزه صدا و مدیر شرکت «آزانس صدا» است؛ شرکتی که در سطح بین المللی به کسب و کارها، اداره ها، خرده فروشی ها، فرودگاه ها و ... در طراحی صدا در محیط فیزیکی و ارتباطات کمک می کند. در یک ویدیوی پر بازدید سخنزانی تد، ترژر با مثال های متعدد به این موضوع می پردازد که چگونه باید صحبت کنیم تا مخاطبان به ما گوش دهند.

جولیان از قدرت صدا می گوید: «صدای انسان، سازی است که همه ما می نوازیم، احتمالاً قدرتمندترین صدای دنیا است». اما به عقیده او بسیاری از مردم این موضوع را تجربه کرده اند که وقتی صحبت می کنند، مردم به آنها گوش نمی دهند. در ادامه ترژر راهکارهایی را ارائه می دهد که با رعایت آنها می توانیم دیگران را به صحبت های خود جذب کنیم.

خوب صحبت کردن

او در ابتدا از چند عادت می گوید که باید از آنها دوری کنیم. این موارد شامل هفت خطای به اعتقاد او کشنده هستند. در ادامه به 4 موردی اشاره می کند که اگر بخواهیم کلاممان قدرتمند باشد و در دنیا تغییری ایجاد کنیم باید به آنها توجه داشته باشیم.

درباره تفاوت های صحبت از بینی، گلو یا قفسه سینه و تفاوت های اثر آنها می گوید. نت های صدا هم مورد دیگری است که به آن اشاره می کند. به گفته ترژر گوش کردن به افرادی که همیشه با یک نت صحبت می کنند دشوار است. سکوت در سخنرانی هم ایرادی ندارد و قطعا بهتر از ادا کردن «اِ» یا امثال آن است. در انتها هم راهکارهایی برای گرم کردن موتور صدایتان ارائه می کند.

در ادامه با این ویدیو با بازدید چند ده میلیونی همراه باشید تا از رموزی که جولیان ترژر به آنها اشاره می کند آگاه شوید. می توانید زیر نویس فارسی ویدیو را با کلیک روی گزینه subtitles و انتخاب گزینه Persian فعال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hamid aban
    hamid aban | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

    کجاست ، ویدیوش ؟؟؟؟؟؟

    • علی باقرزاده
      علی باقرزاده | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

      ویدیو در اپلیکیشن قابل پخش نیست لطفا به وبسایت دیجیاتو مراجعه کنید

  • farhad shiravani
    farhad shiravani | ۶ فروردین ۱۳۹۸

    چندتا ترفند و قانون رعایت کنیم بهترین نتیجه رو میتونیم بگیریم.متاسفانه تد فیلتره.

مطالب پیشنهادی