ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از نوت‌بوک ایر 12.5 با پردازنده نسل هشتم اینتل رونمایی کرد

شیائومی امروز از می نوت‌بوک ایر 12.5 در چین رونمایی کرد. در این لپ‌تاپ از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل استفاده شده که به شکل قابل مشاهده‌ای از نسل قبلی خود قدرتمند‌تر است. این لپ‌تاپ از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۸

شیائومی امروز از می نوت‌بوک ایر 12.5 در چین رونمایی کرد. در این لپ‌تاپ از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل استفاده شده که به شکل قابل مشاهده‌ای از نسل قبلی خود قدرتمند‌تر است.

این لپ‌تاپ از صفحه نمایشی ۱۲.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد که در یک قاب ۵.۷۱ میلی‌متری محصور شده و کیبورد آن نیز به نور پس زمینه مجهز شده است. در ضمن بلندگوی این دستگاه با فناوری صدای فراگیر DTS حرفه‌ای همراه شده است.

می نوت‌بوک ایر 12.5 در نسخه های مختلف با پردازنده نسل هشتم Core i5 یا M3، چهار  گیگابایت رم و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه همراه شده است.

طبق قولی که شیائومی داده، باتری می نوت بوک 12.5 عمری طولانی خواهد داشت اما هنوز از ظرفیت دقیق آن خبری در دسترس نیست. در حال حاضر می‌دانیم با شارژ کردن دستگاه به مدت ۳۵ دقیقه، ۵۰ درصد ظرفیت باتری آن پر خواهد شد.

می نوت‌بوک 12.5این دستگاه دارای ضخامت ۱۲.۹ میلی متری بوده و تنها ۱.۰۷ کیلوگرم وزن دارد. لپ‌تاپ جدید شیائومی با بدنه تمام فلزی ساخته شده و از طراحی مینیمالیستی بهره می‌برد.

کل بدنه لپ‌تاپ ساختاری یک دست دارد و حتی از لوگو شیائومی نیز در پشت دستگاه خبری نیست. در ضمن می نوت بوک ایر 12.5 در دو رنگ نقره‌ای و طلایی قابل تهیه خواهد بود.

مدل پایه این دستگاه همراه با ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده M3 معادل ۵۳۶ دلار قیمت خواهد داشت. مدل دیگر با همین مشخصات و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، ۵۹۶ دلار قیمت دارد. در ضمن نسخه قدرتمند‌تر با پردازنده Core i5 اینتل، ۴ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۶۴۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. این محصول هم‌اکنون برای پیش خرید در دسترس بوده و از پس‌فردا خریداران به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی