ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نبرد با جاذبه در تریلر جدید بازی Control [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از گیم‌پلی Control منتشر شده که بیشتر از همه روی نحوه مبارزه شخصیت اصلی با دشمنان حاضر در محیط بازی تمرکز دارد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بیش از هر چیزی، کنترل یک بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

تریلر جدیدی از گیم‌پلی Control منتشر شده که بیشتر از همه روی نحوه مبارزه شخصیت اصلی با دشمنان حاضر در محیط بازی تمرکز دارد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بیش از هر چیزی، کنترل یک بازی استوار روی فیزیک است و کاراکتر اصلی بازی تنها به یک اسلحه مجهز بوده و شما بقیه کارها را باید با ایجاد تغییر در فیزیک اجسام و جابجایی آن‌ها انجام دهید. همچنین ویژگی‌های دیگری مانند امکان پرواز یا توانایی‌های خارق‌العاده‌ دیگری هم در دسترس هستند که با پیشرفت در بازی و انجام ماموریت‌ها آن‌ها را به دست خواهید آورد.

همچنین با تماشای این تریلر می‌توان فهمید که ظاهرا در جریان بعضی از مراحل Control زاویه دوربین تغییر خواهد کرد. اتفاقات بازی در ساختمانی به نام کنترل جریان خواهد داشت که ظاهرا اتفاقات عجیبی در آن جریان داشته و بین این ساختمان و دنیای بیگانه ارتباطی برقرار شده که آینده حیات تمام جهان را تهدید می‌کند.

در این راه، ما در نقش فرد میان سالی با نام جسی فیدن خواهیم بود که بعد از ترنچ به عنوان مدیر ساختمان کنترل انتخاب شده و قصد واکاوی رازهای عجیب و غریب این سازه را دارد و در این راه با خطرات مختلفی، چه از انسان‌ها گرفته و چه موجودات بیگانه روبرو خواهد شد.

بازی Control در تاریخ ۵ شهریور برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. وظیفه ساخت این بازی بر عهده استودیو رمدی قرار دارد که بیشتر از همه به خاطر ساخت ۲ نسخه اول سری مکس پین شناخته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Kourosh Roshanaei
    Kourosh Roshanaei | ۷ فروردین ۱۳۹۸

    چقدر خفن بود البته یکم سر پروازش یادanthem افتادم ولی عالی بود

مطالب پیشنهادی