ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی از نسخه‌های جدید Watch GT رونمایی کرد

هواوی از ۲ ساعت هوشمند جدید خود با نام هواوی GT Active و GT Elegant رونمایی کرد. این دو ساعت هوشمند در ۲ اندازه ۴۶ میلی متری و ۴۲ میلی متری در دسترس خواهند بود. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۰:۱۹

هواوی از ۲ ساعت هوشمند جدید خود با نام هواوی GT Active و GT Elegant رونمایی کرد.

این دو ساعت هوشمند در ۲ اندازه ۴۶ میلی متری و ۴۲ میلی متری در دسترس خواهند بود. به طور کلی و جدا از بحث طراحی، این دو ساعت جدید شباهت زیادی به نسل پیش ساعت‌های هوشمند هواوی دارند. به این معنا که هنوز هم باید منتظر عمر باتری فوق العاده بالا و صفحه نمایش‌های اولد ۱.۳۹ اینچی باشیم.

هواوی ادعا می‌کند ساعت هوشمند GT Elegant با یک بار شارژ کامل تا ۱ هفته دوام خواهد آورد. این میزان برای GT Active همراه با ۹۰ دقیقه ورزش هفتگی، مدت ۲ هفته خواهد بود. این ساعت همراه با بدنه سرامیکی همراه شده و همچنین کمپانی‌های شخص ثالت هم می‌توانند طراحی‌های مختص به خود را از این سری ساعت هوشمند ارائه دهند.

هواوی GT Active

هواوی GT Active و GT Elegant از همان قابلیت‌هایی پشتیبانی می‌کنند که پیش از این هم انتظارشان را داشتیم . برای مثال این ساعت‌ها از حسگر سنجش ضربان قلب، اتصال بلوتوث، جی‌پی‌اس، ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی و ۱۶ مگابایت رم بهره می‌برند. همچنین یک حالت ورزشی نیز به این سری جدید اضافه شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا ویژگی‌های جدید هواوی GT Active و GT Elegant به ساعت‌های نسل پیش نیز اضافه خواهد شد یا خیر. مدل ۴۲ میلی متری یعنی ساعت GT Elegant با قیمت ۲۲۹ یورو و مدل ۴۶ میلی متری یعنی GT Active نیز با قیمت ۲۴۹ دلار در دسترس خواهند بود.

علاوه بر معرفی سری ساعت‌های هوشمند GT، هواوی طی مراسمی پرچمدار جدید خود یعنی سری پی 30 ‍که به طور ویژه‌ای روی قدرت دوربین متمرکز هستند را رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی