ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نخستین تریلر داستانی Wolfenstein: Youngblood منتشر شد [تماشا کنید]

در حدود یک سال پیش، بتسدا با نمایش یک تریلر کوتاه از بازی Wolfenstein: Youngblood رونمایی کرد. حال تریلر تازه‌ای از این عنوان منتشر شده که ضمن به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر از داستان بازی، تاریخ ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

در حدود یک سال پیش، بتسدا با نمایش یک تریلر کوتاه از بازی Wolfenstein: Youngblood رونمایی کرد. حال تریلر تازه‌ای از این عنوان منتشر شده که ضمن به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر از داستان بازی، تاریخ انتشار آن را نیز مشخص می‌کند.

با توجه به تریلر جدید بازی Wolfenstein: Youngblood، داستان درباره‌ی دختران دوقلوی ویلیام بلازکویچ، شخصیت اصلی سری است که با نام‌های جِس و سوف شناخته می‌شوند. دهه‌ی 80 میلادی است و ویلیام بلازکویچ بدون هیچ نشانه‌ای ناپدید شده، به طوری که حتی خانواده‌اش خبری از او ندارند.

در چنین شرایطی، خواهران دو قلوی بلازکویچ که به «دو قلوهای وحشت» (Terror Twins) شهرت دارند، سرنخی از پدر خود پیدا می‌کنند که نشان می‌دهد ویلیام در پاریس است. این دو همچنین 2 لباس مخصوص نبرد پیدا می‌کنند که نمونه‌ی آن را در بازی Wolfenstein 2: New Colossus دیده بودیم.

در جریان کنفرانس بتسدا در رویداد E3 2018، سازندگان اعلام کردند هدف از ساخت بازی Wolfenstein: Youngblood ارائه‌ی تجربه‌ای کو-آپ در دنیای سری ولفنشتاین بوده است. با این حال، تجربه‌ی تکنفره نیز بخشی از بازی خواهد بود تا کاربرانی که به کوآپ علاقه ندارند هم به توانند به تنهایی مراحل بازی را پشت سر بگذارند.

در زمان معرفی، اعلام شد بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ نامشخصی از سال 2019 میلادی عرضه می‌شود. تریلر جدید اما تاریخ دقیق را مشخص کرد که طبق آن، این اکشن اول شخص در 6 اردیبهشت ماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر می‌شود.

جدیدترین محصول بتسدا یعنی Fallout 76 روی لانچر اختصاصی این شرکت عرضه شد. همین مسئله نگرانی‌هایی را به وجود آورد که مبادا عناوین آینده نیز از همین طریق عرضه شوند. با توجه جدیدترین اعلام رسمی بتسدا، تمامی عناوین پیش جدید این کمپانی از جمله بازی‌های Wolfenstein: Youngblood و Rage 2 علاوه بر لانچر اختصاصی این شرکت از طریق استیم نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی