ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Mi 9X
تکنولوژی

مشخصات کامل شیائومی Mi 9X پیش از رونمایی رسمی لو رفت

چندی پیش وب سایت XDA Developers مدعی شده بود که شیائومی در حال توسعه موبایل با اسم رمز pyxis بوده و قصد دارد این تلفن هوشمند را به عنوان جانشینی برای Mi 6X عرضه کند. حال گزارش شده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

چندی پیش وب سایت XDA Developers مدعی شده بود که شیائومی در حال توسعه موبایل با اسم رمز pyxis بوده و قصد دارد این تلفن هوشمند را به عنوان جانشینی برای Mi 6X عرضه کند. حال گزارش شده که pyxis قرار است تا پایان اردیبهشت ماه با نام شیائومی Mi 9X عرضه شود و مشخصات کامل آن هم در همین گزارش منتشر شده است.

Mi 9X

شیائومی Mi 9X یک صفحه نمایش امولد ۶.۴ اینچی با بریدگی قطره‌ای خواهد داشت و یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز در آن تعبیه خواهد شد. همچنین گفته شده شیائومی برای این موبایل از چیپست ردمی نوت ۷ پرو یعنی اسنپدراگون ۶۷۵ استفاده خواهد کرد و ۶ گیگابایت رم LPDDR4x به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار پردازنده قرار خواهد گرفت.

شیائومی برای موبایل جدیدش یک آرایه سه گانه به عنوان دروبین اصلی در نظر گرفته که شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 به عنوان سنسور اصلی، یک حسگر ۸ مگاپیکسلی دیگر و یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود

Mi 9X

یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی S5KGD1 با بزرگی پیکسل ۰.۸ میکرون، نقش دوربین سلفی این تلفن هوشمند را ایفا خواهد کرد. گفته شده هر دو سنسور اصلی دوربین سه گانه و لنز سلفی شیائومی Mi 9X از فناوری ترکیب پیکسل چهار به یک پشتیبانی خواهند کرد.

یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت وظیفه تامین انرژی برای این موبایل را بر عهده خواهد داشت که از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد.علاوه بر این شیائومی Mi 9X بصورت پیش فرض از اندروید 9 پای پشتیبانی خواهد کرد و آخرین نسخه رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI10 روی آن قرار خواهد گرفت.

Mi 9X

موبایل جدید شیائومی که از یک بدنه‌ی هولوگرافیک شیشه‌ای ۲.۵ بعدی بهره می‌برد و بدنه‌ی ۷.۵ میلیمتری خواهد داشت، احتمالاً به قیمتی معادل ۲۵۳ دلار عرضه می‌شود.

هنوز شیائومی مشخصاتی از این گوشی منتشر نکرده اما به احتمال قوی این موبایل با نام شیائومی Mi A3 و بر پایه اندروید وان به بازار جهانی عرضه خواهد شد. بنابراین باید تا اواسط اردیبهشت منتظر معرفی این موبایل بمانیم.

 

تماشا کنید: ویدیوی نگاه نزدیک به پرچمدار شیائومی می 9 ؛ زیبایی در حین سادگی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hassan13766
    hassan13766 | ۷ فروردین ۱۳۹۸

    واقعا شیائومی تو گوشیهای میان رده از همه بصرفه تره

مطالب پیشنهادی