ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صدر نشینی هواوی پی ۳۰ پرو در لیست DxOMark

اگر به دنبال تلفن هوشمندی هستید که بتوانید آن را جایگزین دوربین DSLR قدیمی و ابتدایی کنید، هواوی پی ۳۰ پرو بهترین گزینه برای شماست. این نظر متخصصین بررسی DxOMark بوده و به همین خاطر است ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

اگر به دنبال تلفن هوشمندی هستید که بتوانید آن را جایگزین دوربین DSLR قدیمی و ابتدایی کنید، هواوی پی ۳۰ پرو بهترین گزینه برای شماست. این نظر متخصصین بررسی DxOMark بوده و به همین خاطر است که پرچمدار جدید هواوی صدرنشین کنونی لیست این وبسایت به شمار می‌رود.

هواوی پی ۳۰ پرو

از نظر این متخصصین، هواوی بار دیگر دوربینی فوق العاده با قابلیت‌های زوم چند برابری و بوکه قابل تنظیم در پرچمدارش تعبیه کرده که تا مدت‌ها، دیگر موبایل‌های اندرویدی در برابرش حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

هواوی پی ۳۰ پرو روی سیستم پریسکوپی لنزهای جدید و سنسور زمان پرواز به شدت تمرکز کرده و به همین دلیل علمکرد خارق العاده‌ای در بنچمارک DxOMark  داشته است.

هواوی پی ۳۰ پرو

سیستم پریسکوپی لنزهای جدید، قابلیت زوم ۱۰ برابری را برای این موبایل به همراه آورده؛ بدین صورت که این موبایل می‌تواند تا ۵ برابر از زوم اپتیکال استفاده نماید. این قابلیت با ویژگی‌های نرم افزاری خاص و دیتای سنسور دوربین اصلی به رقم ۱۰ برابر می‌رسد. با این وجود سیستم فوکوس خودکار لنز تله فوتو زمان زیادی برای قفل کردن روی سوژه سپری می‌کند.

از سوی دیگر سنسور زمان پرواز بکار رفته در این دوربین تنها برای قابلیت‌های واقعیت افزوده نیست بلکه با استفاده از این سیستم، هواوی توانسته بهترین بوکه قابل تنظیم را در دوربین‌های مشابه به ارمغان بیاورد.

هواوی پی ۳۰ پرو

حسگر زمان پرواز موجب شده که پی ۳۰ پرو بتواند بسیار بهتر و ساده‌تر از سنسور عمقی معمولی، فاصله سوژه و پس زمینه را با دوربین  شناسایی کند و تصاویر زیباتر و دقیقتری را به ثبت برساند.

البته باید گفت که هواوی پی ۳۰ پرو نتوانسته در همه زمینه‌ها بهترین گوشی لیست DxOMark باشد. متخصصین این سایت توانایی دوربین در ثبت جزئیات را تحسین کرده‌اند اما محدوده‌ی پویای نه چندان گسترده، اختلالات و اشباع کم تصویر امتیاز دوربین اصلی پی ۳۰ پرو را کاهش داده است.

هواوی پی ۳۰ پرو

خبرهای بد برای این گوشی ادامه دارد چرا که توانایی فیلمبرداری این دوربین آنچنان خوشایند متخصصین DxOMark نبوده و به باور آنها با بهترین عملکرد فاصله زیادی دارد. ضمن اینکه هواوی پی ۳۰ پرو نتوانسته به صدر نشینی گلکسی اس 10 پلاس در قسمت دوربین سلفی پایان دهد و به رتبه چهارم این لیست راضی شده است.

به باور بررسی کنندگان این وب سایت، نبود سنسور‌های اضافی کنار دوربین سلفی خود را نشان داده و عمق میدان و فوکوس محدودی برای آن ایجاد کرده. البته این نمره بدین معنی نیست که این دوربین و قابلیت +HDR آن عملکرد بدی دارند اما هنوز بهترین دوربین سلفی موبایل‌های جهان به شمار نمی‌رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mansour.bz
    mansour.bz | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    واقعا گوشی خوشملو قدرتمندی ولی حیف ک ما فق از پشت ویتریناباید نگاش کنیم? خوشابحال اونایی ک میتونن بخرن تو این وضع کشور متاسفانه نمیش میانرده گرف چ برس ب این

  • Mobin
    Mobin | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    الان یکی میاد میگه اینا از اپل کپی کردن

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۷ فروردین ۱۳۹۸

    پنج سال پیش هیچ گوشی از هواوی و شیائومی اصلا نزدیک این لیست نمی شدند ولی الان اگه دقت کنید در ده رتبه اول 6 تاش ماله شیائومی و هواوی هست
    به این می گن پیشرفت

  • hassan13766
    hassan13766 | ۷ فروردین ۱۳۹۸

    تو همین سایت مقایسه کاملو دیدم واقعا آیفون و سامسونگ هیچ حرفی برا گفتن نداشتن، یه سر و گردن بالاتر بود از نظر دوربین

مطالب پیشنهادی